حساس ترین بازی هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر انگلیس را تیم های لیورپول و منچستر سیتی برگزار کردند که در پایان پیروزی ۴ بر ۳ لیورپول رقم خورد.

منچستر سیتی سرانجام در آنفیلد تسلیم شد/ پیروزی بزرگ لیورپول مقابل تیم گواردیولا

به گزارش قدس آنلاین، تیم های فوتبال لیورپول و منچستر سیتی روز یکشنبه حساس ترین بازی هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر انگلیس را در ورزشگاه آنفیلد برگزار کردند که در پایان لیورپول صدرنشین لیگ جزیره را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست داد.

نیمه نخست این بازی حساس یک بر یک مساوی خاتمه یافت. الکس چامبرلین در دقیقه ۹ با ضربه دقیق خود به زاویه مخالف دروازه سیتی را باز کرد.

شاگردان منچستر سیتی که نمی خواستند بازنده به رختکن بروند در دقیقه ۴۱ توسط لروی سانه کار را به تساوی کشاندند. این بازیکن از زاویه بسته دروازه لیورپول را باز کرد.

منچستر سیتی  نیمه دوم را خوب شروع کرد اما به ناگاه پرسینگ لیورپول توفانی در آنفیلد به پا کرد و بهت پپ گواردیولا را بدنبال داشت.

روبرتو فیرمینو در دقیقه ۵۹ روی اشتباه مدافع سیتی با یک ضربه فنی دروازه این تیم باز کرد. یک دقیقه بعد اشتباه مدافع منچستر سیتی باعث شد سادیو مانه در موقعیت گلزنی قرار گیرد اما توپ او به تیر دروازه اصابت کرد.

مانه البته در دقیقه ۶۲ یک گل زیبا را به ثمر رساند. اشتباه اوتامندی باعث شد محمد صلاح صاحب توپ شود و پاس او مانه را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این بازیکن گل سوم لیورپول را به ثمر برساند.

اشتباهات منچستر سیتی تمام شدنی نبود و در دقیقه ۶۸ ادرسون دروازه بان این تیم که از محوطه جریمه خارج شده بود توپ را خوب دفع نکرد تا محمد صلاح در میانه میدان صاحب توپ شود و از همان فاصله دروازه را باز کند.

منچستر سیتی در دقیقه ۸۲ یکی از این گل ها را پاسخ داد. برناردو سیلوا که جانشین رحیم استرلینگ شده بود در دقیقه ۸۴ این گل را به نام خود ثبت کرد.

شاگردان گواردیولا که خود را پیدا کرده بودند در دقیقه ۹۱ توسط ایلکای گوندوگان به گل سوم هم رسیدند. بلافاصله بعد از این گل ضربه آگوئرو به شکلی خطرناک از کنار دروازه لیورپول به خارج رفت. آگوئرو در دقیقه ۹۴ با ضربه شیرجه ای خود نفس هواداران لیورپول را در سینه حبس کرد ولی ضربه به شکلی عجیب گل نشد.

بدین ترتیب گواردیولا و شاگردانش که ۲۲ هفته بدون باخت را پشت سر گذاشته بودند با شکستی سنگین آنفیلد را ترک کردند. این پنجمین باخت پپ گواردیولا برابر یورگن کلوپ بود.

منچستر سیتی با ۶۲ امتیاز صدرنشین لیگ برتر انگلیس است و لیورپول با ۴۷ امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

برچسب‌ها