تربت جام ـ فرماندار تربت جام با اشاره به اینکه برای ایجاد توسعه فرصت سوزی در تربت جام کافی است گفت: نگاه فرماندار در زمینه مدیریت با دستگاههای اجرایی تعاملی خواهد بود و از این فرصت برای خدمت به مردم استفاده خواهم کرد.

فرصت سوزی در تربت جام کافی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مرتضی حمیدی که شامگاه دوشنبه در دیداربا اصحاب رسانه تربت جام در محل فرمانداری سخن می گفت افزود: مشکلات در منطقه کم نیست و ضرورت دارد که همه افراد با هرگونه تفکر سیاسی در توسعه و خدمت به مردم کمک کنند و در تصمیم گیری به منطقه فراجناحی و فرامذهبی به منطقه نگاه می کنیم و بازدید میدانی از عملکرد مدیران با هدف ایجاد تحرک برای خدمت بیشتر به مردم منطقه خواهد بود.

وی همچنین به نقش مهم خبرنگاران در روحیه نشاط در جامعه اشاره کرد و گفت: رسانه ها  می تواند هدایتگر صحیح افکار عمومی باشد و با نگاه مثبت جامعه را امیدوار کند و با گفتمان سازی برای تحقق اهداف عمومی و اقتصادی کشور کمک نمایند.

فرماندار تربت جام گفت: از انتقاد سازنده همراه با راهکار استقبال خواهم کرد اما انتقاد با تخریب متفاوت است و ضرورت دارد همه مدیران دستگاههای اجرایی نقد شوند و دولت آغوشش را برای نقد باز کرده است، انتقاد باید طوری مطرح شود که گویی پیشنهاد می دهید.

وی گفت: خبرنگاران به اتفاقات اطراف خود بی تفاوت نباشند و با بی طرفی در تهیه گزارش می توانند به اعتبار رسانه کمک کنند و اعتبار رسانه را قربانی حدس و گمان نکنند.

برچسب‌ها