کرمان - علیرضا رزم‌حسینی خطاب به اعضای اتاق فکر استان کرمان گفت: ما از شما حمایت خواهیم کرد، لذا اگر موانعی برسر راهتان است شما نباید ناامید شوید.

موانع نباید شما را ناامید کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علیرضا رزم‌حسینی عصر چهارشنبه در این نشست اظهار کرد: اعضای اتاق فکر جوانان استان ایده‌های بسیار خوبی ارائه داده‌اند که امیدوارم به تکمیل طرح‌های استان کمک کنند.

وی خطاب به اعضای اتاق فکر استان کرمان گفت: استمرار این تشکل بسیار مهم است و ما از شما حمایت خواهیم کرد، لذا اگر موانعی برسر راهتان است شما نباید ناامید شوید.

استاندار کرمان کلید موفقیت‌ها را در اتاق فکرها دانست و بیان کرد: خستگی در کارها نباید وجود داشته باشد.

وی از اعضای اتاق فکر درخواست کرد که در مناطق روستایی حضور یابند و در راستای تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف طرحهای توسعه ای گام بردارند.

رزم‌حسینی به محیط زیست و منابع طبیعی اشاره کرد و افزود: طرح همیاران آب یک طرح پیشرفته است که در حال اجرا می‌باشد و از آن در حال الگو برداری می‌باشند اما شما جوانان باید نقاط ضعف‌ها و قوت آن را شناسایی و ارائه دهید.

وی از کاستی‌ها و عقب‌افتادگی‌های کرمان سخن به میان آورد و عنوان کرد: سخاوتمندانه از طرح‌هایی که در جهت توسعه استان ارائه می‌شود، حمایت خواهیم کرد.

استاندار کرمان در پایان از جوانانی که با ایده‌پردازی و اقدامات اجرایی در راستای توسعه استان و ایران حرکت کرده‌اند، تشکر کرد.

ایجاد شهر جوانان در کرمان
حجت الاسلام پیشگویی موسس اتاق فکر جوانان استان کرمان نیز در این جلسه گفت: جوانان نخبه استان را شناسایی کردیم و همه اعضای اتاق فکر جوانان به دور از مسائل سیاسی، به دنبال توسعه ایران بر محور ولایت هستند.

وی با بیان این مطلب که کمیسیون‌های اتاق فکر جوانان براساس تجربیات جهان تشکیل شده است، اظهار کرد: جذب جوانان پرانگیزه و ایده پرداز، آموزش، مدیریت و آشنایی جوانان با مسایل جهان و منطقه از اهداف اتاق فکر استان می‌باشند.

موسس اتاق فکر جوانان استان کرمان عنوان کرد: طرح شهر جوانان پیشنهاد داده شده است که امکانات آن مختص جوانان باشد و در آن شهر کاملا از تکنولوژی‌های نوین استفاده می‌شود که اجرای این طرح نیاز به حمایت دارد.

وجود ۷۲ مشاور جوان در کرمان

صفریان مشاور استاندار کرمان در امور جوانان نیز در این جلسه از وجود ۷۲ مشاور جوان در کرمان که پیگیر مسائل جوانان هستند خبر داد و اظهار کرد: اقدامات ما به صورت پروژه‌ای است و توانسته‌ایم با حمایت استاندار کرمان کارهایی را انجام دهیم.

وی با بیان این که ۵۶ زیر کمیته داریم که بیشتر اعضای آن تحصیلات دانشگاهی مرتبط دارند، خاطر نشان کرد: هدف ما با اهداف اتاق فکر جوانان استان یکی است و حامی این اتاق فکر و به دنبال تشکیل یک زنجیره جوانان در استان هستیم.

برچسب‌ها