ساری- مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای استان مازندران گفت: انعقاد چندین تفاهمنامه اقتصادی و آموزشی، امضای قراردادهای ساخت و مشارکت، همکاری در زمینه اجرای چندین طرح شهرداری، همکاری های مثبت در راستای نصب دوربین های مدار بسته ترافیکی شهری و پایش تصویری در سطح استان بخشی از فعالیت های اخیر این سازمان بوده است.

سامانه هوشمند پایش تصویری در سطح شهرهای مازندران در دست اجراست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای مازندران، جواد واحدی در بیان توضیحات تکمیلی پروژه های سامانه هوشمند نظارت و پایش تصویری اظهار کرد: سازمان همیاری شهرداریهای استان، مجری این طرح در سطح شهرهای استان می باشد که پیگیری و اجرای آن با کلیه شهرداریهای هدف ۴۱ گانه استان انجام شده است.

وی تصریح کرد: در همین راستا تاکنون تیمی از کارشناسان این سازمان به منظور تسریع در فرآیند کار، جهت تشریح و توجیه اهمیت موضوع و همچنین ارائه و امضاء قرارداد به ۴۰ شهرداری از ۴۱ شهرداری هدف سطح استان عزیمت نموده و ضرورت اجرای پروژه سامانه هوشمند نظارت و پایش تصویری را ارائه نموده اند که از این تعداد با ۲۷ شهرداری از ۴۱ شهرداری هدف سطح استان قرارداد منعقد و جهت اجرا به شهرداریها ابلاغ گردیده است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای مازندران ادامه داد: از میان شهرداریهای هدف سازمان در این زمینه، اجرای پروژه در ۱۱ شهرداری شامل شهرهای ساری، آمل، ایزدشهر، محمودآباد، سرخرود، نکا، نوشهر، پل سفید، هچیرود، رامسر و بابلسر تا پایان امسال خاتمه یافته و به بهره برداری خواهد رسید و مابقی شهرها نیز تا پایان سال آینده مجهز به سامانه هوشمند نظارت و پایش تصویری خواهند شد.

واحدی اذعان کرد: در خصوص اجرای مابقی پروژه های در دست اجرای این سازمان نیز به زودی اطلاع رسانی مبسوطی انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: پروژه سامانه های هوشمند نظارت و پایش تصویری پروژه ای ترافیکی می باشد که ضمن ایجاد امنیت و آرامش برای شهروندان، موجب نظم و انضباط در مدیریت شهری و حمل و نقل می گردد و به نوعی فرهنگ سازی جهت استفاده درست از امکانات و رعایت قوانین و مقررات می باشد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای مازندران گفت: این سازمان با پایبندی کامل به مفاد اساسنامه و پس از پشت سر نهادن فراز و نشیب های متعدد، به قوای اولیه خویش بازگشته، در ریل توسعه قرار گرفته و جانی دوباره در کالبد آن دمیده شده است.

واحدی در خصوص برنامه های آتی این سازمان اظهار کرد: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده، بخش درآمدی صدور پروانه های ساختمانی که مهمترین منبع درآمدی سازمان در سالهای گذشته محسوب می شد به چرخه اقتصادی سازمان بازگشته است.

وی افزود: راه اندازی دفتر نمایندگی بیمه، ورود به بخش پسماند و همکاری همه جانبه در این بخش، اخذ چندین نمونه امتیاز بهره برداری از معادن مختلف و انعقاد قرارداد با چندین شرکت معتبر اقتصادی و عمرانی داخلی، بخش کوچکی از سرمایه گذاری های بلند مدتی است که با مساعدت استاندار و همت مدیران و کارکنان سازمان، زمینه ساز انقلابی نوظهور در این سازمان را فراهم خواهد نمود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای مازندران به اندیشیدن تمهیدات مناسب برای پوشانیدن جامه عمل به برنامه اصلی استاندار مبنی بر زدودن چهره استان از زباله نیز اشاره کرد و افزود: در همین راستا نیروهای کارآمد و منتخب به نیابت از سازمان به تمامی شهرستانهای استان اعزام شدند تا در این امر خطیر، یاریگر استان باشند.

برچسب‌ها