بهشهر- آئین افتتاح و بهره برداری مرکز MRI بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور استاندار مازندران، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

مرکز MRI بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر به بهره برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در آئین افتتاح و بهره برداری این مرکز گفت: دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای رفاه هموطنان در حوزه بهداشتی و درمانی برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را ترسیم کرده است.

دکتر سید عباس موسوی افزود: برنامه های کوتاه مدت یکی از اولویت های ماست و البته در برنامه های میان مدت نیز بهره برداری برخی پروژه هایی که تغییرات و جابجایی هایی در مراکز درمانی و بیمارستانی بوجود آمده نیز در دستور کار قرار دارد.

وی برنامه دراز مدت را اجرای برنامه ۱۴۰۴ دانست و بیان کرد: در این برنامه مراکز مختلف بهداشتی و درمانی براساس ارائه خدمات و تخصص های مختلف و بیمارستان های بزرگ مشخص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران یادآور شد: مرکز MRI  بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر در فضایی با مساحت ۱۵۰ مترمربع در ضلع شرقی بیمارستان بنا گردید که با راه اندازی آن از اعزام بیماران به سایر مراکز درمانی و شهرهای همجوار جلوگیری می شود.

برچسب‌ها