خرم آباد-رئیس هیات مدیره بیمارستان فوق تخصصی شفا خرم آباد در بازدید از جشنواره خیریه فروش غذا که در سالن ورزشی مجتمع آموزشی غیردولتی پارس اندیش برگزار شده بود اظهار کرد: برپایی این جشنواره ها باعث ایجاد انسجام بیشتر در جامعه می شود.

جذب سرمایه ‏گذار با فراهم نمودن بستر فرهنگی امکان پذیر است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین- دکتر روح اله فکوری که خود یکی از خیرین و کارآفرینان استان است بیان داشت: یاری رساندن و کار خیر انجام دادن، می‌ تواند باعث شود که ما یکی از مهم ‌ترین ویژگی های انسان بودن که توجه به هم ‌نوع می باشد را بهتر درک کنیم.

وی که خود یکی از بانیان این برنامه بود، آموزش انجام کار خیر را مهم برشمرد و اذعان داشت: نه فقط در فرهنگ ایرانی و اسلامی ما بلکه در عموم فرهنگ‌ های جهان، آموزش کار خیر یک عمل خداپسندانه است و ما انسان ها موظفیم که آن را با جدیت انجام دهیم.

دکتر فکوری در پاسخ به سوال خبرنگاران در رابطه با سرمکایه گذاری بخش خصوصی بیان کرد: یکی از راه های کمک به دولت برای فرار از مشکلات موجود، قطعاً سرمایه گذاری در بخش خصوصی است.

رئیس هیات مدیره بیمارستان فوق تخصصی شفا خرم آباد با اشاره به اینکه زمینه های جذب سرمایه گذار در بخش خصوصی باید فراهم شود خاطر نشان کرد: یکی از این زمینه ها، فراهم نمودن بستر فرهنگی و تقدیر و تشکر از آنان است.

وی در پایان از حمید رشیدی موسس مجتمع غیر دولتی پارس اندیش تقدیر و تشکر کرد و افزود: پارس اندیش در مقوله فرهنگ و آموزش و پرورش در لرستان بی نظیر است.

برچسب‌ها