کرج- رئیس هیئت دوومیدانی البرز با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۲ هزار دونده در البرز به شکل رسمی فعالیت می کنند گفت: بارش برف سنگین اخیر موجب تخریب پیست ورزشگاه انقلاب کرج شده است.

تخریب پیست انقلاب کرج با بارش برف سنگین اخیر

محمد مرادی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: این مسابقات با حضور حدود ۲۰ کشور در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب شهر تهران برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری منظم مسابقات ویژه دهه مبارک فجر در استان البرز گفت: از ابتدای بهمن ماه سال جاری مسابقات ویژه دهه فجر طبق برنامه های مدون با همکاری هیئت های دوومیدانی فعال در شهرستان ها به شکل مطلوبی برگزار شد.

رئیس هیئت دوومیدانی استان البرز تصریح کرد: برگزاری مسابقه دوی صحرانوردی ویژه آقایان در شهرستان فردیس و ویژه بانوان در کمالشهر نمونه ای از برنامه های هیئت دوومیدانی برای دهه مبارک فجر بوده است.

مرادی با اشاره به مسابقات آینده ورزشکاران البرزی گفت: ۳ تن از دوندگان البرزی در قالب تیم ماراتن هفته آینده به استان هرمزگان اعزام خواهند شد که باتوجه به آمادگی بالای این ورزشکاران امید زیادی به کسب مدال می رود.

رئیس هیئت دوومیدانی استان البرز از کسب یک مدال نقره توسط ورزشکار البرزی در مسابقات دوومیدانی آسیا خبرداد و گفت: «الهام کاکلی» بانوی شایسته البرزی در رشته دوی ۴۰۰ متر موفق به کسب عنوان ارزشمند شد.

وی از برگزاری مسابقات جوانان کشور به میزبانی تهران خبر داد و گفت: مسابقات اواخر بهمن ماه ویژه آقایان و سوم و چهارم اسفندماه ویژه بانوان برگزار خواهد شد که در آن مسابقات نیز به مدال آوری البرزی ها امید زیادی می رود.

رئیس هیئت دوومیدانی استان البرز به شرایط نامناسب پیست های انقلاب و شریعتی اشاره کرد و گفت: پیست تارتان ورزشگاه انقلاب باتوجه به بارش های اخیر تخریب شده است.

مرادی ادامه داد: زیرسازی دیگر پیست استان در ورزشگاه شریعتی توسط هیئت دوومیدانی انجام شده است اما طبق قرارداد مابقی عملیات بهسازی پیست بر عهده اداره کل بود که هنوز همکاری لازم در این زمینه صورت نگرفته است.

وی در پایان تصریح کرد: باتوجه به این که استان البرز به عنوان یکی از قطب های دوومیدانی کشور با بیش از ۲ هزار ورزشکار است امیدواریم همکاری های لازم از سوی اداره ورزش و جوانان استان جهت حفظ روند موفقیت آمیز رشته دوومیدانی در البرز انجام گیرد.

برچسب‌ها