شهرکرد-مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: سند راهبردی اداره کل ورزش و جوانان در حال تدوین است و توزیع اعتبارات سال آینده بر اساس تفاهم نامه و شاخص های ارزیابی هیئت هاخواهد بود.

توزیع اعتبارات در سال آینده بر اساس ارزیابی هیئت های ورزشی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،حمید کریمی با تاکید بر برنامه‌مداری و برنامه‌محوری، تامین اعتبارات و به کارگیری نیروی متخصص درهیئت ها افزود: سند راهبردی اداره کل در حوزه های مختلف از جمله توسعه ورزش همگانی، استعدادیابی، حمایت از قهرمانان، ارائه بسته ویژه حمایتی از ورزشکاران درحال تدوین است.

وی ورود به دنیای ورزش قهرمانی را از دروازه ورزش همگانی دانست و اضافه کرد: توسعه باشگاه های خصوصی، آموزش، راه اندازی لیگ های استانی و بالابردن جمعیت ورزشکار در هر هیئت  باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

کریمی در ادامه، حفظ سرمایه های گذشته، استفاده از توان بخش غیر دولتی، میزبانی رقابت های ملی و اردوهای تیم ملی را بسیار مهم دانست و توسعه کمی و کیفی آموزش را موجب تحرک ورزش استان دانست.

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با تشکر از نمایندگان استان در حمایت از ورزش، بالا بردن جمعیت ورزشکاران را مهمترین عامل یافتن استعدادهای جدید برای حضور در ورزش قهرمانی دانست.

کریمی گفت: هدف از تشکیل مجامع سالیانه، ارائه گزارش عملکرد رئیس هیئت در طول یکسال و نظرخواهی از اعضای مجمع در مورد فعالیت های انجام شده است و می بایست اعضا در این جلسات در مورد ادامه مسیر و یا تغییر در برنامه های هیئت، پیشنهادات خود را ارائه کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: براساس تاکید وزارت ورزش و جوانان و جلوگیری از بروز آسیب برای وزشکاران، با افراد و هیئت هایی که بدون هماهنگی فدراسیون مربوطه نسبت به اعزام ورزشکاران برای حضور در مسابقات برون‌مرزی اقدام کنند به شدت برخورد خواهیم کرد.

برچسب‌ها