بجنورد- مراسم راهپیمایی شکوهمند سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان شمالی با حضور پرشور مردم استان برگزار شد.

حماسه حضور مردم خراسان شمالی در راهپیمایی ۲۲ بهمن
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حضور گسترده اقشار مختلف مردم خراسان شمالی در راهپیمایی ۲۲بهمن بار دیگر برگ زرین بر دفتر پر افتخار تاریخ استان بود.
مردم از اقوام کرمانج ،تات،فارس،ترک و ترکمن امروز آمدند که یکبار دیگر اتحاد و همبستگی  خود را به جهانیان ثابت کنند.
امروز همه آمدند تا درس استقبال و آزادی را برای نسل های پس از خود مشق کنند. مردم غیور، مومن و همیشه در صحنه  خراسان شمالی بار دیگر، همراه و همگام با ملت بزرگ ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه  شرکت کردند و ضمن تجدید بیعت با آرمانهای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) لبیک گفته و  با حضور با شکوه خود جلوه دیگری از عزت، عظمت، اقتدار و سربلندی ملت ایران را به نمایش گذاشتند.
بدون تردید در این روز حماسه ساز، این حضور الهام‌بخش مردم آگاه، متعهد و انقلابی در جای جای استان خراسان شمالی و در صفوفی به هم پیوسته و با گام هایی استوار و قلب هایی مملو از عشق به انقلاب اسلامی، موجی از نشاط و امید را به همراه آورد و نشان داد مردم اعتقادی راسخ به نظام جمهوری اسلامی، باورهای دینی و روحیه استعمارستیزی و نفی نظام‌های خودکامه دارند.
یکی از شهروندان بجنوردی که در این راهپیمایی حضور دارد می گوید: راهپیمایی باشکوه در ۲۲ بهمن نمایش اتحاد و وحدت مردم است که دشمنان امیدوار را مایوس خواهد کرد.
رحیمی اظهار می دارد: با وجود اینکه مردم ایران اسلامی بعد از انقلاب بارها اتحاد، انسجام و پشتیبانی از انقلاب و نظام را به نمایش گذاشته اند اما دشمنان دست از تلاش برنمی دارند که حضور را کم رنگ کنند به همین منظور راهپیمایی باشکوه امسال بار دیگر آنان را ناامید خواهد کرد.
یکی دیگر از شهروندان نیز می گوید: اتحاد بین اقوام مختلف تاثیر مثبتی دارد و دشمنان متوجه وحدت مردم این کشور مسلمان خواهند شد زیرا که دشمنان تبلیغ می کنند تا هر سال حضور مردم در عرصه ها کم رنگ تر شود اما مردم دشمنان را مایوس خواهند کرد.
گفتنی است این مراسم در ۵۰ نقطه استان برگزار شد و با قرائت قطعنامه ای پایان یافت.

برچسب‌ها