سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بعد از باخت برابر الاهلی عربستان گفت: ما بر بازی احاطه داشتیم و باید در همان نیمه نخست کار را تمام می کردیم.

ساغلام: باید در نیمه نخست کار را تمام می کردیم/ الاهلی با یک ضربه ایستگاهی برنده شد

به گزارش قدس آنلاین، ارطغرل ساغلام در نشست خبری بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل الاهلی عربستان، گفت: نیمه اول به بازی احاطه کامل داشتیم و فرصت‌های خوبی به دست آوردیم که اگر استفاده می‌کردیم می‌توانستیم کار را تمام کنیم.

سرمربی تراکتورسازی افزود: در جریان کلی این دیدار ما روی بازی احاطه داشتیم. در نیمه دوم فرصت‌هایی داشتیم که اگر استفاده می‌کردیم می‌شد برنده شویم. تیمی که می‌خواهد پیروز شود باید از تک به تک فرصت ها استفاده کند. این بازی تمام شد باید خودمان را برای مسابقه بعد آماده کنیم.

ساغلام در مورد عملکرد بازیکنانش در این بازی تصریح کرد:‌ از بازیکنان راضی هستم با تمام وجود در این بازی سنگین تلاش کردند و عملکرد خوبی داشتند.

وی در مورد الاهلی گفت: آنها تیم خوب و قدرتمندی هستند که بازیکنان خوبی دارند. تلاش کردیم خوب کار کنیم. در نیمه دوم همه انرژی خود را گذاشتیم و عملکرد خوبی داشتیم. فرصت زیادی به حریف ندادیم. آنها از یک ضربه ایستگاهی استفاده کردند و برنده شدند. حریف فرصت زیادی نداشت.

برچسب‌ها