سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنانم تلاش زیاد کردند و لایق این پیروزی بودند.

برانکو: علیپور و منشا زوج خطرناکی شده اند/ بازیکنانم لایق پیروزی بودند

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی سه بر صفر سه شنبه شب پرسپولیس در هفته نخست رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مقابل نسف قارشی ازبکستان در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران گفت: قبلا هم گفته بودم بازی اول بسیار سخت است مخصوصا اگر باید در خانه بازی کنی و گزینه برد باشی.

وی افزود: بازیکنانم باز هم بردند. آنها کاملا لایق برد نشان دادند و سطح بسیار بالایی از بازی را نشان دادند. از هواداران ممنونم که در طول بازی، یار ما بودند و همینطور تبریک ویژه به بازیکنانم می گویم که بازی زیبا انجام دادند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط تیمش تصریح کرد: برد برایمان خیلی مهم بود. چون بازی بزرگی در قطر داریم. نشان دادیم توان و دانش بالایی برای برد داریم. طبیعی است انتظار داشته باشم همیشه ببریم. به علی علیپور هم که دوگل تیم را زد تبریک می گویم. همین موضوع نشان می دهد می توانیم ببریم و بازی خوب انجام دهیم و نتیجه بگیریم.

وی در خصوص عدم استفاده از محسن مسلمان گفت: به خاطر اینکه فرد دیگری را جای او گذاشتم. اگر از حسین ماهینی هم در خط هافبک استفاده کردم به این خاطر بوده که در پستی بازی می کند که فوتبالش را در همان پست هافبک دفاعی آغاز کرد. کمال کامیابی نیا سه هفته مصدوم بود و نوراللهی هم مصدومیت مختصری از مچ پا داشت. معمولا تیمی هم که برنده می شود تغییر پیدا نمی کند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت در خصوص ادامه بازی های این تیم در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در لیگ قهرمانان آسیا بازی ها یک سطح بالاتر از بازی های داخلی است. سخت ترین بازی های باشگاهی آسیا در لیگ قهرمانان رقم می خورد. حداکثر انگیزه و اراده را باید داشته باشیم تا موفق شویم.

برانکو ایوانکوویچ در خصوص موفقیت گادوین منشا در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و عدم گلزی های متوالی اش در لیگ برتر ایران خاطر نشان کرد: منشا فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا هم خیلی خوب برایمان بازی کرد. برای او طبیعی است کار ساده ای نباشد در لیگ برتر ایران به راحتی گل بزند. چون همه او را می بندند. اما موفقیتش بستگی به شرایط خودش دارد. ما انتظار داریم بیشتر از اینها هم گل بزند و بهترین عملکرد را داشته باشد. او بازی می کند تا موفق شود. او با علیپور خط حمله خطرناکی را ایجاد می کند.

برچسب‌ها