یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه با بیان اینکه مشرکان همواره درصدد براندازی نظام بودند گفت:‌ برخی افراد تا حادثه‌ای ایجاد می‌شود با بیگانه ارتباط می‌گیرند و می‌گویند شاید اوضاع تغییر کند.

برخی مترصد فرصت برای برقراری ارتباط با بیگانه هستند

به گزارش قدس آنلاین،   آیت‌الله عبدالله جوادی آملی پیش از ظهر امروز در درس تفسیر قرآن کریم که در مسجد اعظم برگزار شد، اظهار کرد: برخی افراد تا حادثه‌ای ایجاد می‌شود با بیگانه ارتباط می‌گیرند و می‌گویند شاید اوضاع تغییر کند. باید به آنها بیان کرد چگونه جواب خدا را می‌دهید.

وی با بیان اینکه مشرکان همواره درصدد براندازی نظام بودند عنوان کرد: باید در نظر داشت در چنین شرایطی یاد خدا بهترین نعمت است و انسان را آرام می‌کند زیرا خداوند انسان را آفرید و هدایت می‌کند و همه امور در تدبیر او قرار دارد بنابراین کسانی که مضطرب هستند یاد خدا را فراموش کردند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه قیامت ظرف ظهور است بنابراین اعمال انسان با رسوایی در آن مشخص می‌شود گفت: اگر کسی خود را بزرگ دانست ضعیف می‌شود. اگر انسان از معدن قدرت خدا جدا شود دچار ذلت می‌شود.

  1. وی عنوان کرد:‌ در هر جریانی اسلام و حق پیروز است و اینگونه نیست که بین حق و باطل، کفر و ایمان، زشت و زیبا پیروز میدان مشخص نشود.
منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها