یزد – معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اولویت ما در آموزش و پرورش گسترش فرهنگ قرآن و عترت می باشد، گفت: تداوم و پایداری نظام اسلامی در گرو انتقال ارزشهای دوران دفاع مقدس به نسل جدید بوده و این مهم در راس برنامه ها ی وزارتخانه می باشد .

گسترش فرهنگ قرآن و عترت مهمترین اولویت آموزش

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، علیرضا کاظمی پیش ازظهر چهارشنبه درگنگره شهید شاخص دانش آموزی کشور که به نام شهید محمد حسین ذوالفقاری در یزد برگزار شد اظهارداشت: امروز برای اینکه  راه شهدا را به خوبی ادامه دهیم باید پیوند خود را با شهدا و آرمانهای آنها حفظ کنیم و تنها راه آن برگزاری این چنین مراسمها و یادواره ها می باشد و برگزاری  این محافل ها تلنگرهایی به ما می باشد .

وی با تاکید بر اینکه زندگی این شهید ۱۲ساله سراسر از افتخار است افزود : نیاز امروز جامعه در این است که پیوند خود را با شهیدان محکم سازد  و مطالعه زندگی این شهید بزرگوار و والا مقام نشانگر پیوند عمیق این شهید والا مقام با ولایت و مصداق سخنان امام خمینی(ره) در مورد شهید فهمیده می باشد .

کاظمی تصریح کرد : برای اینکه بتوانیم راه شهیدان را با اقتدار ادامه بدهیم باید فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل های آینده انتقال بدهیم و فرهنگ ایثار شهادت ، فرهنگ خدامحوری ،توحید محوری، تکلیف پذیری ، فرهنگ ولایت مداری و مدیریت جهادی  می باشد.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: در این مقطع حساس  و بعد از اینکه به برکت رهبری بی نظیر مقام معظم رهبر ی در عرصه ها ی مختلف به پیروزی ها ی ارزشمندی دست یافتیم  دشمنان در برابر پیروزی های ما  بیکار و بی تفاوت نیستند و آنها به هر بهانه و دلیلی برا ی ضربه زدن به ما استفاده می کنند و نسل جوان ما باید در برابر توطئه ها ی دشمن آگاه و بیدار باشد .

وی افزود : در حال حاضر نقطه آسیب پذیر ی جامعه ما مباحث و مسائل فرهنگی می باشد  و امروز دشمن در این عرصه فعال می باشد و وقتی که دید در بعد نظامی  با هدایت های هوشمندانه رهبر انقلاب  در عرصه های مختلف  پیروز ی های بزرگی به دست آورده ایم  به سمت تهاجم فرهنگی چشم دوخته و با باید در این زمینه اقدامات اساسی بیشتری را انجام بدهیم .

این مسئول، ولایت مداری ، انسجام و یکپارچگی جامعه و سبک زندگی ایرانی اسلامی را ۳رکن اصلی پیروزی انقلاب دانست و گفت : امروز همه اینها مورد هجمه دشمن قرار گرفته و همه مسئولین باید با آگاهی از توطئه های دشمن نسلی را تربیت کنند که پاسدار نظام و انقلاب و حافظ ارزشهای  دوران دفاع مقدس باشند.

برچسب‌ها