سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از تیم السد گفت: السد کیفیت بالاتری دارد و یکی از مهم‌ترین و سخت‌ترین بازی‌های آسیا است. می‌دانیم حریف قدر و سختی در پیش داریم. می‌توانم بگویم که در تاریخ قطر السد بهترین تیم است.

السد مهمترین رقیب پرسپولیس است/ خوشحالم علیپور خود را به تیم ملی تحمیل کرد

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ در اولین تمرین تیمش پس از پیروزی مقابل نسف قارشی ازبکستان اظهار کرد: یک بار دیگر این پیروزی و بازی خوب را به بازیکنانم تبریک می‌گویم. این یک شروع خوب و نتیجه خوب در ابتدای لیگ قهرمانان آسیا بود. البته شاید نتیجه نشان دهنده این باشد که نسف تیم قدرتمندی نبوده است ولی به هر حال تیم خیلی خوبی بود. این برد قاطعانه ما پیش از هر چیز مرهون نمایش خوب بازیکنان ما بود. همه ما از این نتیجه در ابتدای لیگ قهرمانان راضی هستیم.

او افزود: السد کیفیت بالاتری دارد و یکی از مهم‌ترین و سخت‌ترین بازی‌های آسیا است. می‌دانیم حریف قدر و سختی در پیش داریم. می‌توانم بگویم که در تاریخ قطر السد بهترین تیم است. بازیکنانی مانند پورعلی گنجی و ژاوی با بازی در این تیم، کیفیت خوبی به آن‌ها داده است. ما بازی آن‌ها را آنالیز کرده‌ایم و آنالیزی که دیدیم این بود که تیم متعادل و خوبی در اختیار دارند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: نیازی نیست که بگویم بازی با آن‌ها سخت و نتیجه آن نامعلوم است. در لیگ قهرمانان آسیا تیم ضعیف وجود ندارد.

برانکو در ادامه درباره غیبت محسن مسلمان در تمرین پرسپولیس تصریح کرد: او به خاطر یک کار شخصی از ما اجازه گرفت و به مشهد رفت.

او همچنین درباره افزایش ملی‌پوشان پرسپولیس و در اختیار نداشتن آن‌ها پیش از دیدار با السد گفت: به علیپور به خاطر بازی‌ها و گل‌هایی که می‌زند تبریک می‌گویم و به خاطر این که به تیم ملی دعوت شده است، دوباره به او تبریک می‌گویم. خوشحالم که با بازی خوب و گل‌های زیادی که به ثمر رساند خودش را به تیم ملی تحمیل کرد. خیلی مهم نیست که ملی‌پوشان ما امروز در تمرین حضور ندارند. ما همیشه به دنبال این هستیم که به تیم ملی کمک کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره نیمکت‌نشینی ادامه‌دار کمال کامیابی‌نیا و محسن مسلمان بیان کرد: کمال مصدوم بود. ما برنامه‌ریزی که داریم این است که بازیکنانی که کمتر بازی کرده‌اند به فرم اصلی‌شان برگردند.

برانکو درباره صحبت‌های گرشاسبی مبنی بر این که سرمربی پرسپولیس هیچ‌گونه لیستی برای تمدید قرارداد با بازیکنان مد نظرش به باشگاه نداده است، گفت: ما لیست را داده‌ایم اما هنوز مذاکره با بازیکنان آغاز نشده است. این کار در روزهای آینده پیگیری می‌شود و بارها هم گفته‌ایم که روی همه بازیکنانمان حساب باز کرده‌ایم.

او همچنین درباره صحبت‌های حسین ماهینی مبنی بر این که برخی بازیکنان خواسته‌هایی برای تمدید قرارداد دارند اظهار کرد: طبیعی است که بازیکنانی که قراردادشان تمام شده، باید مذاکره کنند. باشگاه، استانداردهای خودش را دارد و بازیکنان هم انتظارات و نیازهای خوددشان را دارند و به همین دلیل است که می‌گوییم باشگاه در مرحله مذاکره با بازیکنان است.

برچسب‌ها