قیمت خودرو در چند ساعت اخیر با رشد ۲ تا ۳۰ میلیون تومانی مواجه شد به‌نحوی که فروشندگان خودرو هم از افزایش قیمت‌ها شوکه شده‌اند.

شوک در بازار خودرو/ رشد ۲ تا ۳۰ میلیون تومانی قیمت در چند ساعت

به گزارش قدس آنلاین، بازار امروز خرید و فروش خودرو که تا ظهر امروز با افزایش قیمتی روبه‌رو نبود، در سه ساعت گذشته با رشد قابل توجه قیمت‌ها در انواع محصولات داخلی مواجه شده است. گفته می‌شود، کمبود عرضه در بازار عاملی شده تا قیمت‌ها در چند ساعت گذشته روند صعودی به خود گرفته و خود فعالان بازار نیز از این افزایش قیمت‌ شوکه شوند.

در بازار امروز خریدوفروش خودروی پژو۲۰۶ تیپ۵ با افزایش دو میلیون تومانی با قیمت ۴۱ میلیون و ۵۰۰ تومان، پژو ۲۰۶ مدل v۸ با افزایش ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی با قیمت ۴۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ۲ با افزایش ۹۰۰ هزار تومانی با قیمت ۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، دنا پلاس با افزایش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی با قیمت ۵۶ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

همچنین سراتو نیز با رشد ۳ میلیون تومانی با قیمت ۱۱۰ میلیون تومان، سمند ال‌ایکس با رشد ۲ میلیون تومانی با قیمت ۳۵ میلیون تومان، سمند EF۷ با رشد یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی با قیمت ۳۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، پژو پارس با رشد ۵۰۰ هزار تومانی با قیمت ۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای با رشد یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی با قیمت ۴۹ میلیون و ۵۰۰ تومان و مدل اتومات این خودرو با رشد یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی با قیمت ۵۶ میلیون و ۵۰۰ تومان، پژو ۴۰۵ با رشد یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی با قیمت ۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

نکته جالب در قیمت‌های امروز بازار رشد ۳۰میلیونی قیمت سوزوکی است. این خودرو هفته گذشته ۱۵۰ میلیون تومان به‌فروش می‌رسید اما امروز به ۱۸۰ میلیون تومان رسیده است. خودروی H۳۰ هم با رشد یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی با قیمت ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ساندرو با رشد یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی با قیمت ۵۶ میلیون و ۵۰۰ و ساندرو مدل استپ وی نیز با رشد یک میلیون  و۵۰۰ هزار تومانی با قیمت ۶۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار به‌فروش می‌رسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها