جوین_ فرمانده انتظامی شهرستان جوین اعلام کرد: ۷ واحد صنفی متخلف در شهرستان جوین توسط ماموران نیروی انتظامی پلمب شد.

واحدهای صنفی متخلف در شهرستان جوین پلمب شدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فرمانده انتظامی شهرستان جوین اعلام کرد: ۷ واحد صنفی متخلف در شهرستان جوین توسط اماکن نیروی انتظامی و با حضور نماینده اصناف پلمب شد.

سر هنگ مهدی غلامزاده خاطر نشان کرد: درراستای پیشگیری از تخلفات و جرائم اصناف طرح بازدید از صنوف متخلف توسط پلیس شهرستان جوین در آستانه سال نو تشدید شده است.  

فرمانده انتظامی شهرستان جوین با اعلام این خبر گفت: طی چند روز گذشته طرح نظارت بر اصناف به منظور پاکسازی بازار از مظاهر علنی جرم در سطح شهرستان جوین تشدید شد.  

غلام زاده افزود: ماموران اماکن شهرستان با همراهی نماینده اصناف از چندین واحد صنفی سطح شهرستان بصورت محسوس و نامحسوس بازدید و تعداد ۷ واحد صنفی متخلف را به علت نداشتن مجوز و پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات صنفی در پی ابلاغ چند فقره اخطاریه پلمپ کردند.  

فرمانده انتظامی شهرستان جوین ضمن قدردانی ازمشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس با تاکید بر اینکه این گونه طرح ها و برخورد با واحدهای صنفی متخلف استمرار داشته، از عموم مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز توسط افراد متخلف موارد را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع تا اقدامات قانونی با متخلفان صورت پذیرد.  

وی تصریح کرد: برای متخلفان صورتجلسه ای تنظیم وبرای تصمیم گیری به مبادی مربوطه معرفی شدند.

برچسب‌ها