قزوین_ امام جمعه موقت قزوین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قزوین گفت: برخی از قطار انقلاب پیاده شده و با فتنه گران در ارتباط اند.

برخی از قطار انقلاب پیاده شده و با فتنه گران در ارتباط اند/ مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن وفاداری خود را به انقلاب نشان دادند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت‌الاسلام علی قابل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر قزوین که در مسجدالنبی(ص) این شهر برگزار شد، با اشاره به معنا و مفهوم تقوا اظهار داشت: تقوای الهی داشتن این است که بتوانیم ارزش‌های متعالی که خداوند متعال برای ما به ارمغان آورده را به خوبی در جامعه تببین کنیم و در مسیر ارزش های اسلامی گام برداریم.

وی با بیان اینکه اهل تقوا عهد و پیمان را نمی شکند و فخرفروشی نمی کند، افزود: راستگو، بردبار، متقین، اهل صله‌رحم و امانتدار بودن از مهم ترین نشانه های اهل تقوا است.

امام جمعه موقت قزوین به تغییر و تحولات شخصیت های برخی افراد در بعد از انقلاب پرداخت و بیان کرد: برخی از افراد در دوران انقلاب به عنوان فرد انقلابی بوده و لانه جاسوسی آمریکا را به اشغال درآوردند، همین افراد امروز این افراد این مسیر را پیش رو گرفته و از قطار انقلاب پیاده شدند.

حجت‌الاسلام قابل، حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه سال جاری را پیوند دوباره ملت ایران با امام، رهبری و تجدید میثاق مردم با امام و شهدا عنوان کرد و یادآور شد: قدردان مردم از این حضور هستیم چراکه آنها وفاداری خود را به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: چرا برخی افراد که خود را ذخیره انقلاب می دانند با سران فتنه در ارتباط هستند؟ این افراد از در فتنه ۸۸ با دشمنان کشور و انقلاب از جمله آمریکا، همراه و با آنها در اتباط بودند و از قطار انقلاب پیاده شدند و امروز در حصر هستند.

 امام جمعه موقت قزوین به ظرفیت های کشور ایران در منطقه اشاره کرد و یادآور شد: ایران ظرفیت های بسیاری را در حوزه های مختلف از جمله حوزه نظامی و انتظامی به خود اختصاص می دهد و همین ظرفیت ها موجب ترس و رعب اسرائیل و سردمداران آن شده است.

حجت‌الاسلام قابل به مناسبت های بهمن ماه سال جاری پرداخت و یادآور شد: ۲۹ بهمن یادآور سالگرد قیام خونین مردم تبریز است که در این روز مردم انقلابی تبریز به خیابان‌ها آمدند و نخستین بار شعار«مرگ بر شاه» سر دادند.

وی همچنین به ایام فاطمیه اشاره و اضافه کرد: ولایت مداری و تبعیت از ولی فقیه و راه امامت از مهمترین و بارزترین ویژگی های حضرت زهرا (س) بود که می تواند برای زنان جامعه امروز الگو و نمونه باشد؛ این حضرت جایگاه ویژه ای در هر دو عالم نزد خداوند متعال دارد.

برچسب‌ها