رشت- امام جمعه موقت رشت با اشاره به انتقاد از عملکرد مسئولان شهری رشت بر اجرای پروژه‌های عمرانی در فصل بارندگی اظهار کرد: متاسفانه مسئولان شهری در این حوزه به‌خوبی عمل نمی‌کنند و این امر موجب ایجاد مشکل برای شهروندان و عبور و مرور آنان و پلیس و مجموعه خدمات رسان شده است.

مسئولان شهری در حوزه های کاری خود خوب عمل نمی کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف صدیق‌عربانی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه رشت در مصلای امام خمینی(ره) با انتقاد از مسئولان شهری رشت مبنی بر اینکه ساخت‌وسازهای شهری را در فصل زمستان آغاز می‌کنند گفت:  مسئولان شهری گوش کنند، زیرا  این مسئله عبور و مرور مردم سخت  کرده است و پلیس و دستگاه های خدمت رسان را در ارائه خدمات به شهروندان دچار مشکل می‌کند.

حجت‌الاسلامصدیق عربانی با اذعان به اینکه گله مردم از کندن شهر نبوده بلکه از کندی کار شماست بیان کرد: چرا کاری می‌کنید که موجبات  ناراحتی مردم فراهم شود و آنها را گله مند و ناراضی می کنید .!؟

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه در تهران سه نوبت را برای تعجیل در کار مشخص می کنند اظهار کرد: مسئولان شهری یاد بگیرند و  تصمیمی اتخاذ کنند تا این معضل را حل کرده و مردم از این مشکلات رهایی بخشند.

وی در خصوص حضور مردم در راهپیمایی مردم مثال‌زدنی بود اظهار کرد: همه مردم در روستاها و شهرها حضور پیدا کردند و در این ۳۹ سال همواره به حرف یاوه‌گویان بی‌اعتنا بوده‌اند.

وی با اشاره به یاوه‌گویان و دشمنان بیان کرد: شما دیوانه‌اید چگونه این وفا و صفا را از این ملت برومند می‌بینید و باز سخن به یاوه‌گویی باز می‌کنید.

حجت‌الاسلام صدیق عربانی با تأکید بر اینکه سپاه و ارتش مقتدر و قهرمان ما از مرزهای ایران اسلامی دفاع می‌کنند گفت: مرحبا به  همت بلند شما مردم که دشمن جرأت نمی‌کند به این مملکت نگاه کج  کند.

وی ادامه داد: به رهبر عظیم الشان انقلاب  تهنیت عرض می‌کنیم که چنین امت وفاداری داریم و بزرگواری و ارادتمندی و وفاداری شمامردم عزیز به رهبری و انقلاب مثال زدنی است.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) افزود: مملکت ما مملکت حضرت زهرا(س) است و همه مردم باید عزای این بانوی بزرگوار را با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار کنند و حتی اگر می‌توانند مجالس عزای خانگی برگزار کنند.

خطیب جمعه رشت ابراز کرد: خداوند متعال در قرآن کریم وعده داده است که اگر انسان تقوا پیشه کند سعادتمند می‌شود.

وی با برشمردن برخی از اوصاف مؤمنان افزود: مؤمنان لجاجت را در رفتار خود عجین نمی‌کنند و دروغ‌گویی را بد دانسته و با آن مخالفت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مؤمن هرگز به حریم هیچ‌کسی تجاوز نمی‌کند گفت: اعتماد به خداوند از ویژگی‌های مؤمنان است و مؤمنان رزق و روزی خود را از پروردگار طلب می‌کنند زیرا معتقدند که خداوند برای آن‌ها کافی است.

صدیق عربانی در پایان تاکید کرد: بچه های شما همه چیز را از گفته ها و رفتارتان یاد می گیرند و مراقب باشید و بدانید که مومن اهل دروغ نیست و برای پیشبرد کارش دروغ نمی گوید. آنچه شما می گویید حتما روزی برداشت می شود.

برچسب‌ها