خرم آباد- نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: شاهد حرکت نسل جوان در لرستان برای ورود به حوزه علمیه هستیم.

شاهد حرکت نسل جوان در لرستان برای ورود به حوزه علمیه هستیم

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید احمد میرعمادی عصر امروز در همایش بصیرت فاطمی و حوزه انقلابی که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد بابیان اینکه حضرت فاطمه(س) جز زنانی است که به کمال رسید اظهار داشت: مقام این بانوی بزرگوار در بین همه مردم مثال‌زدنی و زبانزد همه بوده است.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) دارای مقام صدیقه هستند افزود: طهارت، پاکی و عصمت از دیگر مقام‌های این بانوی بزرگوار بود اما در زندگی ایشان ولایت‌پذیری و بصیرت افزایی برجسته بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان عنوان کرد:  حضرت علی(ع) برای ایشان ویژگی‌های فراوانی یاد کرده‌اند و این در حالی است که حضرت فاطمه(س) ابتدا مدافع ولایت بودند و براساس فرموده و قسم حضرت علی(ع) ایشان هیچ‌گاه مخالف ولایت نبوده‌اند.

وی با یادآوری اینکه امروزه رسالت همه ما یک رسالت فاطمی است بیان کرد: اگر امروز پرچم انقلاب در دست رهبر فرزانه انقلاب اسلامی قرار دارد، به برکت وجود حضرت فاطمه(س) است؛ امروز نیز رسالت حضرت زهرا(س) دفاع از ولایت است و روحانیت این وظیفه را بر عهده‌دارند.

آیت‌الله میرعمادی بابیان اینکه در لرستان همه گروه‌ها و مجموعه‌های مربوط به امور روحانیت با همکاری یکدیگر برنامه‌هایی را اجرا می‌کنند تصریح کرد: امروزه شاهد حرکت نسل جوان در لرستان برای ورود به حوزه علمیه هستیم و نسل جوان این استان شانس زیادی در این زمینه خواهند داشت که این امر نیز به‌واسطه برکت انقلاب اسلامی محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه لرستان ۵۵ شهید طلبه در دوران هشت سال دفاع مقدس به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است گفت: هم‌اکنون هزار و ۶۰۰ طلبه خواهر و هزار و ۴۰۰ طلبه برادر در لرستان داریم که تمام طلاب لرستان ولایتمدار و انقلابی هستند و خوشبختانه امروز شاهد فعالیت و پویایی مدارس علمیه در لرستان و در کل کشور هستیم.

آیت‌الله میرعمادی اظهار داشت: حوزه علمیه لرستان نیز با سرعت هر چه تمام‌تر به جلو می‌رود و روزبه‌روز شاهد رشد کمی و کیفی طلاب در لرستان هستیم.

منبع: تسنیم 

برچسب‌ها