زنجان - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با تاکید بر هماهنگی‌های به عمل آمده با پلیس راه استان برای کنترل امور گفت: بازدیدهای مشترک از نحوه کنترل مدیران فنی شرکت‌ها از ناوگان اعزامی در ایام نوروز در دستور کار قراردارد.

بازدیدهای مشترک از نحوه کنترل مدیران فنی شرکت‌ها از ناوگان اعزامی در ایام نوروز انجام می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان علی مدقالچی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه متقاضیان می‌توانند برای تهیه بلیت به صورت اینترنتی به سایت‌ مراجعه کنند، اظهار کرد: این سایت‌ها شامل www.payaneh.ir و www.safar۷۲۴.com و www.mrbilit.com  و  سایت‌های استانی و اختصاصی شرکت‌های حمل و نقل مسافر است.

وی با بیان اینکه متقاضیان برای تهیه بلیت به صورت حضوری به دفاتر شرکت‌های حمل و نقل مسافر در  پایانه مسافری زنجان  مراجعه کنند، افزود: در راستای رفاه حال مسافران و رعایت اصل مشتری مداری شاهد افزایش قیمت بلیت‌های اتوبوس در نوروز ۹۷ نخواهیم بود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تصریح کرد:  انجمن‌های صنفی شرکت‌های مسافربری موظف هستند، نسبت به کنترل نرخ نوروزی بدون هرگونه افزایش و تأکید بر توقف اول وقت برای انجام فریضه نماز مسافران و افزایش ظرفیت پیش فروش اینترنتی سرویس‌های نوروزی تا پایان طرح اقدامات لازم را انجام دهند. 

مدقالچی تاکید کرد: همه شرکت‌های حمل و نقل مسافر و همچنین ناوگان حمل و نقل مسافر برون‌شهری استان زنجان در ایام نوروز آماده جابه‌جائی مسافران نوروزی هستند.

وی با تاکید بر هماهنگی‌های به عمل آمده با پلیس راه استان برای کنترل امور گفت: بازدیدهای مشترک از نحوه کنترل مدیران فنی شرکت‌ها از ناوگان اعزامی در ایام نوروز در دستور کار قراردارد.

منبع: فارس 

برچسب‌ها