یزد - رئیس سپاه الغدیر استان یزد گفت: با توجه به برخی مشکلاتی که در کشور وجود دارد از جامعه دانشگاهی کشورانتظار می رود برای حل این مشکلات راهکارهای مناسبی ارائه بدهند.

جامعه دانشگاهی برای حل مشکلات کشور راهکار ارائه بدهد

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، سردار فتح الله جمیری شامگاه دو شنبه در مراسم اختتامیه سومین جشنواره ادبی رویش که در دانشگاه یزد برگزارشد اظهار داشت: باید از برگزار کنندگان جشنواره ادبی رویش تقدیر و تشکر کرد این جشنواره  در راستای ترویج ارزش ها و مفاهیم  و آرمانهای انقلاب بسیار موثر می باشد و به خصوص اینکه بر گزار کنندگان آن نسل دانشگاهی می باشد و این جای تقدیر دارد .

وی افزود: انقلاب اسلامی از ابتدا با ریزش ها و تحولاتی همراه بوده و در این سالها شاهد رویش بی نظیری در کشور و دنیا بوده ایم وبه موفقیت ها و پیشرفت هایی رسیده ایم و  ودر این راه مشتاقان  بسیاری مجذوب انقلاب شدند و فرهنگ مقاومت به برکت انقلاب اسلامی درسرتا سر دنیا فراگیر شده است.

جمیری تصریح کرد: نسل جدید انقلاب نسل با ولایت و با بصیرت بوده و با بصیرت بودن باعث فراگیری انقلاب در سراسرجهان شده و با این نسل و جوانانی که داریم آینده روشنی در انتظار ایران اسلامی خواهد بود .

رئیس سپاه الغدیر استان گفت : جامعه دانشجو یان کشور وظیفه ای مهم درجامعه دارند و باید با عزمی راسخ و روحیه ای جهادی با ارائه ایده هاو راهکارهای مناسب در جهت حل مشکلات جامعه موثر باشند.

جامعه دانشجویی همواره به ارزشها و آرمانهای انقلاب پایبنده بوده است 

همچنین رئیس دانشگاه یزد در این مراسم اظهارداشت: تلاش دانشجویان انقلابی و متعهد برای برگزار ی با شکوه این جشنواره بسیار کار ارزشمند و فاخری می باشد. 

محمد صالح اولیا افزود: جامعه دانشجویی همواره به ارزشها و آرمانهای انقلاب پایبنده بوده  و در راستای ترویج فرهنگ ایثار شهادت و  به بهره گیری از رسانه های نوین کارهای مهمی انجام داده است.

رئیس بسیج دانشجویی استان هم اظهارداشت: هنر و فعالیتها ادبی پیام انقلاب را به خوبی به جهانیان و نسل جدید مخابره می کند  و این کار تعالی جامعه را به همراه دارد .

سیدحسین راسخی گفت: دانشجویان به برنامه هنری و ادبی  توجه خاصی دارند و بر گزار ی این جشنواره نمونه بارزی از این توجه می باشد .

جشنواره ادبی رویش از چهارم تا هفتم اسفند ماه با عنوان یادبود شهید مدافع حرم مصطفی صدر زاده شهید شاخص دانشجویی د ر۶بخش اصلی هنر های تجسمی ، نمایش ادبی فیلم و طراحی ، دوخت لباس ایرانی  در۲۰رشته و ۶۰موضوع  برگزار شد  و بیش از یک هزارو ۵۲۸اثر به دبیرخانه جشنواره راه یافت که  از نفرات برگزیده تجلیل به عمل آمد. 

برچسب‌ها