شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مدیران دستگاه ها و مدیران عامل بانک ها باید توجه داشته باشند که هر فرد برای دریافت تسهیلات تنها باید یک بار به بانک معرفی شود.

هر فرد برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی تنها یک بار به بانک ها معرفی شود

به گزارش خبرنگار قدس آملاین، اقبال عباسی شامگاه چهارشنبه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برخی افراد با ارائه طرح های مختلف به بانک ها سعی در دریافت چندباره تسهیلات را دارند، گفت: مدیران دستگاه ها و مدیران عامل بانک ها باید توجه داشته باشند که هر فرد برای دریافت تسهیلات تنها باید یک بار به بانک معرفی شود.

وی افزود: فرمانداران و بخشداران نیز باید توجه داشته باشند که در سطح شهرستان ها نیز چه تعداد از افراد واجد شرایط تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کرده اند و چه افرادی سعی در سوء استفاده و دریافت چندباره تسهیلات را دارند.

عباسی تاکید کرد:باید در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر در استان جلساتی با دبیری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین نظارت معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و سازمان برنامه و بودجه از فردا بررسی و هرچه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف طرح های ارائه شده اقدام شود.

در ادامه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مجموع سهمیه چهارمحال و بختیاری در طرح تسهیلات مشاغل خانگی ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده که از این میزان ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در اختیار بانک صادرات، ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در اختیار بانک ملی و ۷ میلیارد تومان در اختیار بانک ملت قرار گرفته است.

حفیظ الله فاضلی افزود: از مجموع اعتبارات بانک ها در خصوص طرح های تسهیلات مشاغل خانگی تا کنون حدود ۸ میلیارد تومان پرداخت شده است و مابقی طرح های واجد شرایط نیز  در دست اقدام هستند.

برچسب‌ها