بشرویه-  رئیس اداره تبلیغات اسلامی بشرویه گفت: مراسم اعتکاف در ۱۱ فروردین ماه  سال آینده برگزار خواهد شد که نیاز است تا از فرصت تعطیلی در جهت بهره مندی از این مراسم معنوی استفاده شود.

مراسم اعتکاف  از ۱۱ فروردین ماه در بشرویه برپا می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه،رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه در نشست ستاد اعتکاف شهرستان بشرویه که در محل حوزه علمیه برگزار شد با اشاره به اهمیت برپایی سنت حسنه اعتکاف بیان کرد: برپایی اعتکاف با حضور جوانان ، موجب افزایش روحیه دینی و تقویت بنیه اعتقادی می شود.

حجت الاسلام رضا بهشتی فر  با اشاره به برپایی این مراسم معنوی در ایام فروردین خاطر نشان کرد:مراسم اعتکاف در ۱۱ فروردین ماه  سال آینده برگزار خواهد شد که نیاز است  تا از فرصت تعطیلی در جهت بهره مندی از این مراسم معنوی تلاش شود.

وی با اشاره به ثبت نام بیش از ۹۷۶ نفر در اعتکاف سال جاری گفت: تعداد  ۹۷۶ نفر  در سامانه اعتکاف در سال جاری ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۶۳۰ نفر در دو شهر بشرویه و ارسک و مابقی در روستاها این مراسم معنوی را بجای آوردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بشرویه با اشاره به حضور باشکوه خواهران در مراسم معنوی اعتکاف گفت:بیشترین قشر شرکت‌کننده در اعتکاف را خواهران تشکیل می دهند که این مراسم معنوی سال جاری در ۱۱ مسجد شهرستان بشرویه برگزار شد.

بهشتی فر تصریح کرد: حضور جوانان و نوجوانان در مراسم معنوی اعتکاف ، از دیگر افتخارات حوزه دینی بشرویه است که قریب به ۹۰ درصد شرکت کنندگان اعتکاف شهرستان بشرویه را جوانان و نوجوانان تشکیل دادند.

وی با تاکید بر افزایش خدمات به معتکفین گفت: نیاز است تا در دو شهر بشرویه و ارسک  خدمات بهتر و مطلوب تری به معتکفین ارائه شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بشرویه به زمان ثبت نام متقاضیان اعتکاف هم اشاره کرد و گفت: زمان ثبت نام اعتکاف از تاریخ ۲۰ اسفندماه تا  ۸ فروردین ۹۷  خواهد بود که  معتکفان می‌توانند با مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه جهت ثبت‌نام اقدام کنند.

برچسب‌ها