قزوین_ نویسنده کتاب زندگینامه نخستین شهید مدافع حرم استان قزوین گفت: تمام همکاران، معنویت حاکم بر زندگی شهدا را در مدت جمع آوری کتاب احساس کردیم.

حضور معنوی شهدا را در نگارش کتاب احساس  کردیم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد رسول ملاحسنی عصر شنبه در مراسم رونمایی از کتاب «یادت باشد» زندگینامه اولین شهید مدافع حرم استان قزوین حمید سیاهکالی مرادی که در سالن تبلیغات اسلامی قزوین با حضور جمعی از خانواده های شهدا و مسوولان استانی برگزار شد، اظهارداشت: نگارش این کتاب از دو سال پیش با همکاری سایر دوستان آغاز شده است و در زمان نگارش کتاب، حضور شهید را احساس کردیم و بغضی در گلو مانده بود و تمام فعالیت های چاپ کتاب، توسط شهید انجام شده است.

وی افزود: از نخستین روز آغاز نگارش کتاب «یادت باشد» تا روز انتشار حضور شهید را در فعالیت خود احساس می کردیم و گویی شهید خود ناظر کتابش بود و همسر و خواهر شهید در نگارش این کتاب بسیار صبوری کردند و کمک تیم ما بودند تا کتابی روان و واقع گرایانه از زندگی شهید شکل بگیرد که امیدواریم در مخاطب هم تاثیر گذار باشد.

نویسنده کتاب «یادت باشد» ادامه داد: نگارش کتاب و قدم گذاشتن در راه شهید، تأثیر بسیاری را برای ما به همراه داشت و برای هر قدمی که برای نگارش کتاب برمی داشتیم، شهید چند گام برای ما برمی داشت و نیازهای ما اجابت می شد.

ملاحسنی یادآور شد: در مدت زمان جمع آوری کتاب زندگینامه شهید سیاهکلی مرادی تمام همکاران اشک ریخته و با شهید ارتباط معنوی برقرار کرده اند که این حس و حال بیانگر معنویت حاکم بر زندگی شهدا و دوران بعد از شهادت آنهاست.

وی از گردآوری زندگینامه سایر شهدای مدافع حرم استان قزوین خبر داد.

نویسنده کتاب «یادت باشد» اضافه کرد: این نخستین کتابی است که در مورد زندگینامه شهدای مدافع حرم نگارش می شود.

برچسب‌ها