زنجان- رئیس هیأت تیراندازی استان زنجان با تاکید بر اینکه تکمیل برنامه‌های دوره گذشته از اولویت‌های چهار سال آینده هیأت تیراندازی استان زنجان است، گفت: راه‌اندازی سالن‌های سه خطه و پنج خطه در پنج شهرستان استان زنجان نیز در دستور کار قرار خواهد داشت.

راه‌اندازی سالن‌های ۳ خطه و ۵ خطه تیراندازی در شهرستان‌های استان زنجان

به گزارش قدس آنلاین، هومن ثبوتی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیأت تیراندازی استان زنجان با بیان اینکه بیست و دوم اسفندماه سال ۱۳۹۲ با رای مجمع به این سمت انتخاب شدم، اظهار کرد: انجام  هر چه بهتر وظایف محوله، سعی و تلاش ما در طول چهار سال گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه هیأت تیراندازی استان زنجان پنج فعالیت عمده عمرانی، همگانی، قهرمانی، فرهنگی و اقتصادی را در چهار سال گذشته در دستور کار خود قرار داده بود، تصریح کرد: در بخش عمرانی پس از ۱۸ سال، سالن تیراندازی استان زنجان از یک زیرزمین، به یک سالن بسیار خوب تغییر پیدا کرد.

رئیس هیأت تیراندازی استان زنجان با اشاره به اینکه مجموعه تیراندازی بعثت راه‌اندازی شده است، ابراز کرد: این مجموعه دارای ۴ هزار متر مربع فضا بوده و قابلیت تجمیع فعالیت در همه بخش‌های تیراندازی را دارد.

ثبوتی با بیان اینکه در بخش همگانی ورزش تیراندازی، ۶ هزار نفر- ساعت فعالیت صورت گرفته است، ابراز کرد: در بعد قهرمانی نیز تیم‌های شهر و استان زنجان بسیج شده و در همه مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا کرده‌اند.

وی با اشاره به تشکیل کمیته بازی‌های آسیایی هیأت تیراندازی استان زنجان، گفت: وظیفه این کمیته بررسی و برنامه‌ریزی برای حضور در بازی‌های جاکارتا بوده تا پاسخ مثبتی به حمایت‌های فدراسیون و اداره‌کل دهیم.

رئیس هیأت تیراندازی استان زنجان با تأکید بر اینکه در بعد فرهنگی نیز همکاری با نهادهای انقلابی و فرهنگی و برگزاری برنامه‌های مختلف مناسبتی در دستور کار بوده است، گفت: جذب اسپانسر نیز در دستور کار قرار گرفت و فروش خدمات و تعامل با دستگاه‌های خصوصی و دولتی نیز انجام گرفته است.

 ثبوتی با اشاره به اینکه در دوره چهار سال گذشته ۷۰ درصد برنامه‌های پیش‌بینی شده عملیاتی شده است، افزود: ۳۰ درصد ضعف ما نیز در بخش فعالیت‌های شهرستانی بوده و تنها دو شهرستان در استان زنجان در رشته تیراندازی فعال بوده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه تکمیل برنامه‌های دوره گذشته از اولویت‌های چهار سال آینده هیأت تیراندازی استان زنجان است، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی سالن‌های سه خطه و پنج خطه در پنج شهرستان استان زنجان نیز در دستور کار قرار خواهد داشت.

رئیس هیأت تیراندازی استان زنجان اظهار کرد: در نظر داریم تا هر شهرستان مجهز به یک سالن اهداف پروازی شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها