قزوین_ نماینده ولی فقیه در استان قزوین به همراهی جمعی از مسئولان در پنجمین روز از دوازدهمین نمایشگاه کتاب قزوین از غرفه قدس آنلاین بازدید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین از غرفه قدس آنلاین بازدید کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پنجمین روز از نمایشگاه کتاب قزوین، از غرفه پایگاه خبری تحلیلی قدس آنلاین دیدار و با فعالان این سایت گفت وگو کرد.

در این دیدار اکبر اسکندرنژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام علی رمضانی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد و جمعی از خبرنگاران استان قزوین حضور داشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در این دیدار گزارشی را از روند فعالیت های اداره کل ارشاد این استان در خصوص برگزاری نمایشگاه کتاب ارائه کرد.

ارائه بن های خرید کتاب به خانه مطبوعات استان قزوین از موضوعاتی بود که به آن اشاره شد.

همچنین در این دیدار، یکی از نمایندگان خانه مطبوعات استان قزوین به روند فعالیت این خانه در دوازدهمین نمایشگاه کتاب و غرفه خانه مطبوعات پرداخت.

گفتنی است دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان قزوین تا روز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی این استان دایر است و علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند صبح و بعدازظهر به این نمایشگاه مراجعه کنند.

برچسب‌ها