گیلان -رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان به حضور ۸۰ تیم پلیس در سطح شهر رشت به عنوان همیار آتش نشان برای خدمات رسانی به مردم اشاره کرد و گفت:پلیس آمادگی لازم برای کمک و همیاری به آتش نشانان در شهر رشت را دارد.

۸۰ تیم پلیس در رشت به آتش نشانان کمک می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پلیس گیلان ،سرهنگ محمدی در همایش پیوستن کارکنان نیروی انتظامی و پلیس راهور به گروه همیار آتش نشان که در سالن اجتماعات آتش نشانی شهر رشت برگزار شد، با مقدس خواندن شغل آتش نشانی، اظهار کرد: داشتن این شغل و حضور در جمع آتش نشانان افتخاری است که نصیب هر فردی نمی‌شود.

وی افزود: حضور در این جایگاه و در میان آتش نشانان عنایتی از سوی خداوند متعال بوده که بتوانیم بهتر و بیشتر به شهروندان عزیز گیلانی خدمات رسانی کنیم.

وی به حضور ۸۰ تیم پلیس در سطح شهر رشت به عنوان همیار آتش نشان برای خدمات رسانی به مردم اشاره کرد و یادآور شد:پلیس آمادگی لازم برای کمک و همیاری به آتش نشانان در سطح شهر رشت را دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با بیان اینکه پوشیدن لباس آتش نشانی سعادت می‌خواهد،گفت:آتش نشانان، مظهر از خودگذشتگی و ایثار هستند. مصداق بارز آن آتش نشانی بود که سال ۹۲ و در زمان اطفای حریق ساختمانی بلند ماسک اکسیژن خود را روی صورت دختربچه‌ای ۹ساله قرار داد و باعث شد تا جان او نجات یابد و خود او به‌علت مسمومیت ناشی از برداشتن ماسک، دچار مرگ مغزی شد اما با این از خود گذشتگی نام خود را در تاریخ جاودانه‌ کرد.

برچسب‌ها