بجنورد- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: از ۲۲۵ اثر برگزیده در مرحله استانی هفتمین جشنواره نوجوان سالم تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از ۲۲۵ اثر برگزیده در  هفتمین جشنواره نوجوان سالم

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی براتعلی حاتمی در آئین اختتامیه هفتمین جشنواره نوجوان سالم اظهار کرد: این جشنواره با محوریت شیوه های زندگی سالم و پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار شده است.

 وی ادامه داد: قالب‌های ارائه آثار برای دانش آموزان ایده پردازی، مقاله، نقاشی و روزنامه دیواری، عکس و فیلم کوتاه، نرم افزار چندرسانه‌ای، تئاتر و همایش است و برای فرهنگیان و والدین دانش‌آموزان همه مقاطع نیز ارائه مقاله و ایده پردازی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اشاره کرد: قریب به ۱۰ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که در پایان از ۲۲۵ اثر برگزیده تجلیل به عمل آمد.

حاتمی با بیان اینکه باید به استعداد وشکوفایی دانش آموزان معتقد باشیم گفت: مدیران باید شرایط بروز ورشد استعداد های دانش آموزان را فراهم کنند تا آسیب های اجتماعی در جامعه کاهش یابد.

 گفتنی است جشنواره نوجوان سالم در مرحله کشوری شهریور سال ۱۳۹۷ برگزار  خواهد شد و در سال گذشته سه دانش آموز و دو فرهنگی استان در جشنواره کشوری نوجوان سالم، پنج مقام کسب کردند.

برچسب‌ها