رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیشنهادات شهرداری برای طرح ترافیک خبرنگاران در کمیسیون عمران بررسی می شود.

آخرین وضعیت طرح ترافیک خبرنگاران/ بلیت مترو افزایش چندانی نداشت

به گزارش قدس آنلاین، محمد علیخانی در پاسخ به پرسشی در خصوص اینکه تعیین شاخص خبرنگاری توسط شهرداری در حال تدوین است آیا شورا نظارتی بر این موضوع خواهد داشت، گفت: شهرداری پیشنهادات خود را در این رابطه مطرح خواهد کرد و کمیسیون در خصوص این پیشنهاد تصمیم گیری می کند.

وی ادامه داد: تا پایان اسفند ماه ثبت نام برای دریافت آرم طرح ترافیک انجام خواهد شد و طرح ترافیک خبرنگاران تا زمان نهایی شدن آیین نامه اعتبار دارد.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص انتقاد به افزایش نرخ بلیت مترو گفت: افزایش زیادی در این حوزه نداشته ایم، شرکت بهره برداری ماهانه ۷۰ تا ۱۰۰ میلیارد ضرر می دهد که با این افزایش اندک ماهانه ۱۰ میلیارد از زیان شرکت بهره برداری کاسته می شود و هیچ درآمدی افزایش بلیت ها برای شهرداری ندارد.

علیخانی تاکید کرد: افرادی که مسافر دائمی مترو هستند افزایش بلیت چندانی نداشته اند و تخفیفات خوبی شامل حال آنها شده، حتی متروسواران عادی هم در ساعاتی خاص شامل حال تخفیف می شوند و تنها بلیت مترو برای استفاده کنندگان موردی افزایش پیدا کرده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها