قزوین_ معاون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: ۱۶۰ نیروی عملیاتی به صورت موقت و مستقر از بعدازظهر امروز و امشب داخل ایستگاه های آتش نشانی مستقر می شوند و در سطح شهر هم به صورت گشت زنی فعالیت می کنند.

بیش از ۱۰۰ نیروی عملیاتی در ایستگاه های آتش نشانی قزوین مستقر می شوند

قدیر موسی خانی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین در خصوص آمادگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین برای حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: خودروهای آتش نشانی این سازمان در ۸ ایستگاه ثابت و فعال و ۶ پایگاه موقت از بعدازظهر امروز در نقاط پرترافیک سطح شهر قزوین مستقر و گشت زنی در این نقاط توسط ۱۲ اکیپ به صورت سیار از ساعت ۱۷ بعدازظهر نیز انجام می شود.

وی افزود: عملیات امدادرسانی و ارائه خدمات توسط این اکیپ ها در موارد و نقاط مختلف به ویژه آتش سوزی های خارج از کنترل فرد، آتش سوزی های نزدیک کابل های برق و ایستگاه های گاز، خودروهایی که احتمال آتش سوزی در آن وجود دارد و مکان هایی که احتمال وارد شدن خسارت به شهروندان است، صورت می گیرد.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: ۱۶۰ نیروی عملیاتی به صورت موقت و مستقر از بعدازظهر امروز و امشب داخل ایستگاه های آتش نشانی مستقر می شوند و در سطح شهر هم به صورت گشت زنی فعالیت می کنند.

موسی خانی با بیان اینکه خودروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در نقاط پرترافیک شهر مستقر می شود، عنوان کرد: در حال حاضر نیروهای آتش نشانی در حالت آماده باش هستند و استقرار این نیروها در ایستگاه ها از ساعت ۱۶ بعدازظهر امروز آغاز می شود و تا پایان مراسم چهارشنبه آخر سال و بازگشت آرامش به شهر، استقرار نیروها در محل ها ادامه دارد.

وی اضافه کرد: شماره تلفن ۱۲۵ به عنوان پل ارتباطی برای شهروندان است تا در خصوص حوادث احتمالی و اتفاق های چهارشنبه آخر سال، گزارش های لازم را اطلاع رسانی کنند و نیروهای آتش نشانی بلافاصله در محل حضور یابند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ضمن ارائه توصیه هایی به شهروندان قزوینی تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم تا موارد ایمنی را رعایت و از رفتارهای پرخطر پرهیز کنند و مراقبت از فرزندان و کودکان خود را در نظرداشته باشند چراکه براساس آمارها، بیشتری خسارت های چهارشنبه آخر سال مربوط به کودکان و نوجوانان است؛ اگر والدین از فرزندان و کودکان خود مراقبت داشته باشند بخشی از حوادث، خسارت های جانی و مالی این روز کاهش می یابد.

برچسب‌ها