قزوین_ فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از کشف ۱۷ هزار و ۷۶۲  عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز و دستگیری یک نفر در این شهرستان خبر داد.  

کشف بیش از ۱۷ هزار عدد انواع مواد محترقه در شهرستان تاکستان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان قزوین، سرهنگ رسول فراهانی در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق و عرضه مواد محترقه غیر مجاز، شناسایی و دستگیری فروشندگان مواد محترقه در دستور کار عوامل انتظامی شهرستان تاکستان قرار گرفت.  

وی افزود: با انجام کار اطلاعاتی مأموران این شهرستان موفق شدند طی یک عملیات غافلگیرانه ۱۷ هزار و ۷۶۲ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز را از یک فروشنده کشف و یک نفر متهم را دستگیر کنند و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی دهند. 

 فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان در پایان تصریح کرد: برای پیشگیری از خطر های ناشی از ایام پایانی سال، طرح تشدید برخورد با تهیه و توزیع کنندگان این مواد در دستور کار پلیس قرار دارد. 

*  ۲ کشته و یک مصدوم در سوانح رانندگی در قزوین 

 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین از وقوع دو سانحه رانندگی و کشته شدن دو نفر  و مجروح شدن یک نفر در این حوادث رانندگی خبر داد.  

 سرهنگ ایمانعلی محمدزاده در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر یک مورد تصادف در کوهین بلافاصله عوامل بخش انتظامی کوهین و پلیس راه برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند. 

وی ادامه داد: در بررسی به عمل آمده توسط مأموران پلیس راه مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو پارس با یک دستگاه کامیون رنو و یک دستگاه کشنده «ولوو» تصادف کرده که در این سانحه راننده پژو پارس به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کرده است. 

 وی گفت: علت تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه، عدم توجه به جلوی سواری پژو پارس نسبت به ۲ وسیله دیگر بوده است. 

 سرهنگ محمدزاده در ادامه افزود: همچنین در حادثه ای دیگر یک دستگاه پژو ۲۰۶ سفید رنگ با یک دستگاه کامیون اسکانیا در ورودی ضیاء آباد شهرستان تاکستان برخورد کرد که خودروی پژو ۲۰۶ دچار آتش سوزی شده و راننده خودرو مصدوم و سرنشین خودرو داخل خودرو گرفتار شد و به دلیل آتش سوزی جان خود را از دست داد. 

 معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان قزوین گفت: کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه  را عدم توجه به جلوی راننده سواری پژو ۲۰۶ نسبت به کشنده اسکانیا اعلام کردند. 

 وی در پایان به همه شهروندان توصیه کرد: در هنگام رانندگی سرعت مطمئنه را رعایت و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی، انحرافات ناگهانی و رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.  

*کشف ۱۲  کیلوگرم مواد مخدر در قزوین 

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین از کشف ۱۲ کیلوگرم تریاک با دستگیری ۲ سوداگر مرگ در این استان خبر داد.  

سرهنگ بیژن خدایی در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در بلوار خلیج فارس حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن خودرو را متوقف کردند. 

وی افزود: در بازرسی از خودرو مقدار ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر تریاک کشف شد و ۲ نفر را در این خصوص دستگیر کردند.  

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین ضمن تشکر از همکاری و مشارکت مردم با پلیس در زمینه مبارزه با مواد مخدر از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. 

برچسب‌ها