تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در زمین خانگی خود از پس الجزیره امارات بر نیامد.

تراکتورسازی در تبریز برابر الجزیره متوقف شد/ کار صعود شاگردان ساغلام به اما و اگر کشید

به گزارش قدس آنلاین، در دومین روز از هفته چهارم لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم تراکتورسازی از گروه اول این رقابتها امروز سه شنبه میهمان الجزیره امارات بود که این بازی با نتیجه تساوی یک - یک تمام شد. 

در این بازی که از ساعت ۱۶ در ورزشگاه یادگار امام (ره) آغاز شد، رومارینو (۴۴) برای الجزیره و فرزاد حاتمی (۷۸) برای تراکتورسازی گلزنی کردند.

تراکتورسازی در این بازی با ترکیب جوردی آلمیدا، محمد نادری (۳+۴۵- عارف آغاسی)، محمدرضا مهدی زاده، محمد مسلمی پور، محمد ایرانپوریان، علی طاهران (۴۶ - فرزاد حاتمی)، مهدی مهدی پور،  مهدی کیانی، دانیال اسماعیلی فر، احسان پهلوان و ارسلان مطهری (۸۳ - سلیمان کیپیچ) به میدان رفت.

هرچند دو تیم در نیمه نخست بازی کم کیفیتی را به نمایش گذاشتند ولی تراکتورسازی می توانست در دقایق۴۰ و ۴۲ روی شوتهای احسان پهلوان و علی طاهران به گل برسد که دروازه بان الجزیره مانع شد. با این حال الجزیره در دقیقه ۴۴ و روی تنها حمله خود توانست توسط رومارینو به گل اول برسد تا نیمه نخست با همان یک گل تمام شود.

در وقتهای تلف شده نیمه اول محمد نادری مصدوم شد و ساغلام سرمربی تراکتورسازی مجبور شد عارف آغاسی را به جای وی وارد زمین کند. با شروع نیمه دوم، فرزاد حاتمی هم جایگزین علی طاهران شد تا قدرت هجومی تراکتورسازی بالا برود. 

تغییرات ساغلام در افزایش فشار روی دروازه الجزیره تاثیرگذار بود و تراکتورسازی بر دامنه حملاتش افزود. این حملات همه جانبه که بیشتر روی ارسال از کناره ها و بازی مستقیم متمرکز بود، سرانجام به ثمر نشست. در دقیقه ۷۸ فرزاد حاتمی توانست روی سانتر احسان پهلوان با یک ضربه سر بازی را به تساوی کشاند تا اولین گل آسیایی تراکتورسازی در این فصل به ثمر برسد.

تراکتورسازی بعد از این گل هم فشار زیادی برای زدن گل برتری روی دروازه الجزیره آورد ولی بازیکنان و بخصوص دروازه بان حریف با وقت کُشی از سرعت بازی کم کردند تا این مسابقه با نتیجه تساوی یک به یک تمام شود.

تراکتورسازی با این تساوی ۲ امتیازی شد و در قعر جدول باقی ماند. با این وجود  شانس این نماینده ایران برای صعود به مرحله بعد همچنان باقی است.

در دیگر بازی گروه اول، الغرافه قطر و الاهلی عربستان امشب به مصاف هم خواهند رفت. 

برچسب‌ها