دیدار پر سر و صدای تیم ملی فوتبال ایران برابر سیرالئون در حالی روز شنبه برگزار می شود که سیرالئونی ها تنها 4 بازیکن اصلی را در ترکیب خود گنجانده اند.

سیرالئون با ۴ بازیکن اصلی و ۱۷ بازیکن محلی مقابل تیم ملی فوتبال ایران!

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران عصر امروز (شنبه) قرار است در دیداری دوستانه به مصاف سیرالئون برود، در حالی که روز گذشته اخبار زیادی درباره لغو این دیدار منتشر شد، در نهایت با تایید فیفا قرار است این بازی دوستانه برگزار شود.

سایت All Africa درباره بازی ایران و سیرالئون نوشت: این بازی اولین دیدار دوستانه تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در راه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است که برابر سیرالئون برگزار می‌شود.

در این مسابقه سیرالئون تنها چهار بازیکن اصلی خود را در اختیار دارد و ۱۷ بازیکن محلی دیگر بازیکنانی هستند که بدون تیم بوده و قرار است در ترکیب تیم سیرالئون برابر ایران به میدان بروند.

هم‌چنین اظهارنظرهای مختلفی از مدیران فوتبال و بازیکنان باسابقه سیرالئون درباره تیمی که قرار است مقابل ایران قرار بگیرد مطرح شده که آنها این تیم را تیم ملی سیرالئون نمی‌دانند.  

روز گذشته (جمعه) همچنین رییس سابق فدراسیون فوتبال سیرالئون نیز اعلام کرد که از این بازی اطلاعی ندارد تا زمزمه‌های لغو این بازی شنیده شود.

کارلوس کی‌روش در این مسابقه نفرات شاخص تیم‌ ‌ملی دعوت کرده تا در این مسابقه برابر یک تیم آفریقایی محک بخورند.

با این حال، این بازی قرار است امروز برگزار شود تا اولین دیدار دوستانه تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در راه جام جهانی روسیه با حرف و حدیث‌های زیادی همراه باشد.

برچسب‌ها