مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بدون شک تمام بازیکنان منتخب کادر فنی تلاش می‌کنند تا در تورنمنت‌های مختلف نماینده شایسته‌ای برای والیبال ایران باشند.

اکبری: همه تلاش می‌کنند تا نماینده شایسته‌ای برای والیبال ایران باشند

به گزارش قدس آنلاین، پیمان اکبری، مربی تیم ملی والیبال ایران درخصوص آغاز کار ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال اظهار داشت: از 14 فروردین ماه با حضور 29 بازیکن کار را شروع کردیم. از هفته آینده هم 7 بازیکن به جمع ما اضافه خواهند شد. 50 یا 60 درصد بازیکنان دعوت شده برای رده‌های نوجوانان، جوانان و امیدها هستند.

وی ادامه داد: با توجه به سیاست‌های فدراسیون برای جوانگرایی این اتفاق افتاده است. به این ترتیب از تعدادی بازیکن جوان و تعدادی بازیکن باتجربه را در کنار هم خواهیم داشت.

مربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: مسابقات مهمی از جمله لیگ ملت‌های والیبال، قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی و... را در پیش داریم. کولاکوویچ در جلسه‌ای با مسئولان فدراسیون کارها را تقسیم کرد. به این ترتیب در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال و قهرمانی جهان تیم اصلی حضور پیدا می‌کند و در سایر مسابقات هم تیم «ب» حاضر خواهد شد.

اکبری گفت: کار بسیار سخت است، اما چاره‌ای نیست و باید رو به جلو رفت تا به نتیجه رسید. روزانه دو جلسه تمرین خواهیم داشت و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا به بهترین ترکیب رسیده و با آمادگی بالا در مسابقات حاضر شویم.

وی ادامه داد: بدون شک بازیکنان منتخب کادر فنی در تورنمنت‌ها با تمام توان ظاهر می‌شوند تا نماینده شایسته‌ای برای والیبال ایران باشند.

برچسب‌ها