رئیس سازمان استاندارد ملی گفت: لازم است قانونی به ثبت برسد تا واردات کالاهایی که مشابه داخلی دارند متوقف شود تا بتوانیم از تولیدکنندگان دفاع کرده و در بهبود اقتصاد کشور نیز تأثیرگذار باشیم.

مجلس قانونی وضع کند که واردات کالاهای مشابه داخلی به کشور متوقف شود

به گزارش قدس آنلاین،  نیره پیروزبخت عصر امروز در حاشیه بازدید رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از سازمان استاندارد ملی واقع در استان البرز گفت: سازمان استاندارد برنامه‌های خود را به‌ صورت مستمر و مداوم به دست اجرا سپرده است و برنامه‌ریزی‌های لازم به انجام رسیده است.

وی اضافه کرد: در راستای تحقق شعار سال، اقدامات بسیاری را در دستور کار خود قرار داده‌ایم که در این رابطه می‌توان به گسترده شدن فعالیت‌های سازمان استاندارد با هدف ارتقای کیفیت کالا اشاره‌ کرد.

رئیس سازمان استاندارد ملی عنوان کرد: پیش‌ از این در راستای تأیید تعداد محدودی از کالاها اظهارنظر داشتیم، در حالی‌ که در سال جدید با توجه به شعار سال گستره فعالیت ما به سبد مواد مصرفی مردم نیز توسعه خواهد یافت.

پیروزبخت تصریح کرد: باید صادرات و واردات کالاهای ایرانی را مدیریت کنیم که اولویت سازمان استاندارد رسیدگی به همین موضوع است.

وی بیان کرد: باید کیفیت کالاهای ایرانی را ارتقاء دهیم تا تولیدات داخلی به کشورهای خارجی و همسایه صادر شود و با این روند به اقتصاد کشور کمک کنیم.

رئیس سازمان استاندار ملی یادآور شد: باید قانونی به ثبت برسد تا واردات کالاهایی که مشابه داخلی دارند متوقف شود تا بتوانیم از تولیدکنندگان دفاع کرده و در بهبود اقتصاد کشور نیز تأثیرگذار باشیم.

پیروزبخت در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر لزوم تأیید خودروهای وارداتی به کشور توسط استاندارد، تأکید کرد: امیدوار هستیم همچون گذشته کمیسیون امنیت ملی و مجلس از سازمان استاندارد حمایت کنند تا بتوانیم به اهداف خود دست پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها