همدان - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از خط کشی ۱۰۰۳ کیلومتر در راه های آسفالته استان در سال گذشته خبر داد.

۱۰۰۳ کیلومتر خط کشی در راه های استان همدان انجام شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، حمید پرورشی خرم در گفتگویی با اشاره به اینکه رعایت حریم قانونی راه برای تمام محورهای اصلی، فرعی و روستایی الزامی است، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۳ هزارو ۱۹۰ کیلومتر از حریم راه‌های استان آزادسازی شده‌اند.

وی همچنین در خصوص اقدامات ایمنی در محورهای استان در سال ۹۶ بیان کرد: در بحث ایمنی مسیرها ۱۲ هزار و ۲۸۸ عدد تابلو اخطاری و انتظامی توسط راهداران تعمیر و نصب شده است.

پرورشی خرم افزود: تعمیر و نصب ۳۹۶ متر مربع تابلو اطلاعاتی و تعمیر و نصب ۱۱ هزار و ۱۷۷ عدد بازتاب ایمنی و استوانه ای از اقدامات این اداره کل در سال ۹۶ بوده است.

وی ادامه داد: همچنین سال گذشته ۷۸۵ دستگاه چراغ چشمک زن توسعه، سرویس و نگهداری و ۴ هزارو ۸۲۷ شاخه تعمیر و نصب گاردریل انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان یادآور شد: پارسال همچنین ۱۱۳ کیلومتر سرویس و نگهداری چراغ‌های مه شکن و ۱۱۵ هزار و ۸۱۰ کیلومتر گاردریل و نیوجرسی و ۵۴ هزارو ۶۶۷ عدد از علائم ایمنی نیز توسط راهداران پر تلاش این اداره کل شستشو شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اجرای عملیات شانه سازی، درزگیری، لکه‌گیری و موج تراشی نیز از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در طول شبکه راه‌های استان بوده که شامل تمامی محورهای اصلی، فرعی روستایی است.

برچسب‌ها