رشتخوار -با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، اهالی محمد آباد و مسئولان اجرای شهرستان، برای اولین بار در شهرستان محروم رشتخوار کلنگ مجتمع ورزشی امام رضا (ع) در روستای محمد آباد آستانه رشتخوار به زمین زده شد.

کلنگ مجتمع ورزشی امام رضا (ع) در محمد آباد آستانه رشتخوار به زمین زده شد

  به گزارش خبرنگار قدس آنلاین عصر سه شنبه، کلنگ احداث مجتمع ورزشی امام رضا (ع)  به زیر بنا ۱۵۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در روستای محمد آباد آستانه زیر بارش رحمت و نعمت الهی با حضور قائم مقام تو لیت آستان قدس به زمین زده شد.

در این مراسم قائم مقام تولیت آستان قدس با تاکید برای رفع محرومیت  در مناطق محروم گفت: با توجه به کمبود  فضای ورزشی در شهرستان رشتخوار خصوصا مناطق روستایی این مجتمع ورزشی احداث می شود .

مرتضی بختیاری  ادامه داد: با ساخت این پروژه‌ها، کمبود فضای ورزشی نخواهیم داشت.

 در این مراسم فرماندار رشتخوار هم با تقدیر از حضور قائم مقام آستان قدس در این شهرستان و اقدام به احداث مجتمع ورزشی در محمد آباد آستانه گفت:نگاه آستان قدس به مناطق محروم  ویژه برای رفع مشکلات و محرومیت زدایی  است.

خالقداد عرب با ذکر این که بیش از ۶۰ چاه کشاورزی در این شهرستان بصورت آستانه ای است و در آمد این فعالیت اقتصادی تاکنون در شهرستان محروم رشتخوار هزینه نمی شده، گفت: طی مکاتباتی با تولیت آستان قدس توانستیم برای اولین بار حمایت آستان قدس را برای احداث مجتمع ورزشی امام رضا (ع) برای جذب جوانان به ورزش جلب نماییم.

وی همچنین خواستار احداث کارخانه شیر و ایجاد صنایع تبدیلی در این شهرستان از سوی آستان قدس رضوی با توجه به تولید روزانه بیش از ده تن شیر و وجود۳۰۰ هزار راس دام سبک و ۱۰ هزار راس دام سنگین در این شهرستان شد. 

برچسب‌ها