اهواز- فرماندار شهرستان خرمشهر در باره آتش سوزی نوار مرزی اروند گفت: علت آتش سوزی قطعاً سهوی بوده و در حال حاضر اطفای کامل حریق صورت گرفته است.

آتش سوزی در نیزارهای نوار مرزی اروندرود

به گزارش قدس آنلاین؛ مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرستان خرمشهر در خصوص وقوع آتش سوزی گسترده ای در منطقه نوار مرزی اروند رود خبر داد و گفت: اکیپ های آتش نشانی شهرداری خرمشهر و اداره بندر و کشتیرانی خرمشهر به دستور فرماندار ویژه شهرستان به محل وقوع حریق اعزام و عملیات اطفا حریق را آغاز نمودند.

میلاد جعفری گفت: نیروهای آتش نشانی از طریق راه خاکی و ساحلی و همچنین نیروهای آتش نشانی بندر خرمشهر از طریق آبی و بوسیله شناورهای مخصوص درحال اطفا حریق هستند.

لحظاتی بعد فرماندار شهرستان خرمشهر با حضور در محل آتش سوزی، عملیات اطفا را برعهده گرفت و تیم های عملیاتی تیپ قمر و هنگ مرزی در محل وقوع آتش سوزی حضور یافتند، همچنین ۱۵ اکیپ آتش نشانی شامل خودرو ها و شناور های آتش نشان از طریق خاکی،ساحلی و دریایی به اطفا حریق پرداختند.

به گفته فرماندار شهرستان خرمشهر علت آتش سوزی قطعاً سهوی بوده و در حال حاضر اطفای کامل حریق صورت گرفته است و جای نگرانی نیست، همچنین به گفته ی کارشناسان سازمان اتش نشانی طول این آتش سوزی در نیزار ها یک کیلومتر بوده است.

 

ولی‌الله حیاتی در خصوص آتش سوزی در نیزار های نوار مرزی اروند، اظهار داشت: آتش سوزی در نیزارهای نوار مرزی اروند از محل یادمان علقمه تا کشتی سازی شهید موسوی به وقوع پیوسته است.

گفتنی است مامورین آتش نشانی نیز در نوار ساحلی بصورت آماده باش حضور دارند و از پیشروی حریق به سمت ساحل خاکی جلوگیری می کنند، خوشبختانه این آتش سوزی هیچگونه خسارات جانی و یا مالی در پی نداشته است.

منبع: خرمشهرما

برچسب‌ها