ایوان- در جلسه ای با حضور معاون عمرانی استاندار ایلام، فرماندار شهرستان ایوانغرب و دیگر مسئولین استانی و محلی، احداث کنارگذر شهر ایوان در دستور کار قرار گرفت.

احداث کنارگذر شهر ایوان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرستان ایوان، در سفر نوروزی استاندار ایلام به شهرستان ایوانغرب، یکی از طرح هایی که مورد تصویب قرار گرفت، اجرای پروژه کنارگذر شهر ایوان بوده که جلسه ای برای چگونگی اجرای آن با حضور جمعی از مسئولین استانی و محلی برگزارشد.

پروژه کنارگذر شهر ایوان به طول ۹ کیلومتر مورد تصویب قرار گرفته و معاونت عمرانی استاندار ایلام در جلسه بررسی این پروژه، بر فراهم کردن مقدمات آن توسط مسئولین شهرستان تأکید کردند.

 تعمیر تونل پیامبراعظم مسیر ایلام - ایوان

تونل پیامبر اعظم ایلام – ایوان که به علت ریزش بخشی از سقف آن مسدود شده، کماکان بر روی تردد خودروهای عبوری برای ترمیم و بهسازی بسته است.

مدیر کل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ایوان به همراه کارشناسان فنی و ناوگان این اداره و پلیس راه استان از تونل پیامبر اعظم بازدید کردند.

تونل قبلی و قدیمی این مسیر برای عبور و مرور مجددا بازگشایی شده و با همکاری دستگاه های ذیربط قسمت هایی از جاده پاکسازی شده و تابلوهای هشدار دهنده نیز در مسیر آن نصب شده است.  

برچسب‌ها