یکی از کشتی گیرانی که در انتخابی تیم ملی مغلوب حریفش شده بود مرتکب رفتار زشتی شد و برخورد بدی با داور داشت.

رفتار زشت کشتی گیر بازنده و مصدومیت نگران کننده حسن یزدانی

به گزارش قدس آنلاین، مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد برای شرکت در بازی‌های آسیایی جاکارتا و رقابت‌های جهانی مجارستان از امروز (19 اردیبهشت ماه) در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شده و به مدت 3 روز تا جمعه 21 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

* با وجود اینکه مسابقات در یک روز میان هفته و غیر تعطیل برگزار می شود استقبال بسیار خوبی از سوی علاقمندان به ورزش اول کشور صورت گرفته است به طوری که هم در نوبت صبح و هم در نوبت بعدازظهر بیشتر صندلی های سالن شهدای هفتم تیر تهران پر شده است. البته استقبال تماشاگران در نوبت عصر  بسیار چشم گیر تر بود.

* رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد مانند گذشته در میان تماشاگران نشسته است و عملکرد شاگردانش را زیر نظر دارد. تماشاگران علاقمند با حضور در کنار خادم با او عکس یادگاری می انداختند.

* اعضای شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد با توجه به برگزاری مسابقات هر دو رشته در سالن حضور دارند و نظاره گر عملکرد مدعیان هستند.

*عسگری محمدیان، ابراهیم جوادی، مجید خدایی، حسن حمیدی، دلیریان، بهرام مشتاقی، رحیم علی آبادی و حسین مرعشیان در سالن حضور دارند.

*جمشید خیرآبادی، هوریار، گیل نیرنگ، اسفندیاری فر، محمد طلایی، علیرضا رضایی و علی اشکانی، احد پازاج و اعضای کمیته فنی نیز در سالن حضور دارند.

* در دیدار وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی محمد شُربی نیازی بعد از شکست 5 بر صفر مقابل پژمان پشتام در حالی که به داور معترض بود در حرکتی زشت و غیراخلاقی به سینه داور کوبید و به صورت زننده ای اقدام به ترک تشک کشتی و سالن مسابقات کرد.

این موضوع با اعتراض تماشاگران حاضر و عده زیادی از پیشکسوتان کشتی مواجه شد و خطاب به امامی رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی خواستار برخورد قاطع با این کشتی گیر شدند. امامی نیز عنوان کرد این کشتی گیر دیسکالیفه شده و به کمیته انضباطی احضار خواهد شد.

* محسن کاوه، مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد به همراه پژمان درستکار در سالن حضور دارند.

* محمدحسن محبی، سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد نیز در سالن مسابقات حضور دارد و در هنگام رقابت کشتی گیران کرمانشاهی به خصوص ارشک محبی نکات لازم را به آنها گوشزد می  کند.

* در دیدار میان حسن یزدانی و کامران قاسم پور در دور دوم وزن 86 کیلوگرم، در صحنه‌ای یزدانی اقدام به زیرگیری از حریف کرد و در بیرون تشک موفق به خاک کردن قاسم پور شد، اما برای لحظاتی روی تشک دراز کشید و از ناحیه قفسه سینه احساس درد کرد که با نگرانی تماشاگران همراه شد.

بلافاصله پزشکان روی تشک آمدند و به مداوای قهرمان المپیک پرداختند.

یزدانی بعد از دقایقی بدون مشکل روی تشک آمد و برنده مسابقه شد.

برچسب‌ها