اهواز-امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: بعد از خروج آمریکا از برجام، نیاز به تعهد و ضمانت نامه از اتحادیه اروپا داریم، زیرا به آن‌ها نیز نمی توان اعتماد کرد.

به اتفاقات اخیر برجام نمی توان اعتماد کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده در خطبه های نماز جمعه امروز، با اشاره به خروج آمریکا از برجام و بد تعهدی های آن ها، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری پیش از این به مذاکرات برجام خوشبین نبودند، اکنون شاهد بدتعهدی آمریکا و خروج آن شدیم، اما کماکان نمی توان به این خروج و حتی به اتحادیه اروپا اعتماد کرد.

وی ادامه داد: خروج آمریکا از برجام، تجربه ای برای مردم خواهد شد، تا به اتحادیه اروپا نیز اعتماد نکنیم، لذا در این خصوص ضمانت و تعهد نامه نیاز داریم. در عمل، اروپا و سایر کشورها به تعهد نامه می بایست عمل کنند همانطور که ما این کار را کردیم.

امام جمعه موقت اهواز افزود: این برجام یک آزمون حفظ شأن مردمی، برای مسئولان است، که امیدواریم از این آزمون سربلند بیرون بیایند زیرا بابت این عزت و سربلندی، خون شهدا و ایثار خانواده آن ها داده شده است.

وی با اشاره به انتخابات لبنان بیان کرد: کسب حداکثر آرا برای حزب الله در انتخابات لبنان، شکستی برای آمریکا، اسرائیل و سعودی ها بود، زیرا سعودی ها برای بدست آوردن مجلس میلیاردها تومان هزینه کرده بودند. اما حزب الله با در اختیار گرفتن و در کنار هم قرار دادن عقل و توان نظامی، اعتماد مردم را به دست آوردند که نتیجه آن این پیروزی و شکست دشمن شد.

حجت الاسلام حسن زاده، تصریح کرد: مردم از اتفاق پشت پرده به شهادت رساندن  دو جوان در شیبان آگاه هستند و این بی درایتی سعودی ها را شناسایی خواهند کرد. به شهادت رساندن ناجوانمردانه، فرزندان ایران ننگی برای تکفیری ها و وهابی ها است.

برچسب‌ها