۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
کد خبر: 599729

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در خصوص پیوستن نیمار به این تیم واکنش نشان داد.

واکنش زیدان درباره پیوستن نیمار به رئال مادرید

به گزارش قدس آنلاین، رئال که لالیگا را احتمالا در رتبه سوم به پایان خواهد رساند، فردا شب در برنابئو میزبان سلتاست و چشم به پیروزی در آخرین بازی خانگی فصل خود دارد.

زیدان در نشست خبری این بازی گفت:« افسوس که این آخرین بازی ما در حضور هواداران است. می خواهیم با پیروزی بر سلتا، آخرین شادی فصل را به هوادارانی که به ورزشگاه می آیند تقدیم کنیم.

فصل را عالی و با فتح دو جام شروع کردیم و سپس در روزهای پایانی سال 2017 جام جهانی باشگاه ها را نیز تصاحب کردیم ولی متاسفانه در لالیگا و کوپا دل ری اوضاع خوب پیش نرفت. البته که به فینال لیگ قهرمانان رسیده ایم و قصد دفاع از عنوان خود را داریم. قبلا گفته بودم که قهرمانی در لالیگا دشوارتر است ولی واضح است که لیگ قهرمانان ارزشی به مراتب بالاتر دارد.»

نیمار در رئال:« من در این مورد تصمیم گیرنده نیستم و نمی توانم صحبت کنم. شایعات در مورد او زیاد هستند ولی نگران این قضیه نیستم. تمرکز ما به دو بازی پیش رو در لالیگا و سپس فینال چمپیونزلیگ است و فکر نمی کنم اخبار و شایعات پیرامون نیمار روی ما تاثیر منفی بگذارد. متاسفم که پاسخی که دوست دارید را نمی توانم بدهم.

پس از فینال، با باشگاه در مورد برنامه های فصل بعد صحبت خواهم کرد و الان چیزی برای گفتن ندارم. اصلا نمی دانم باشگاه با نیمار در حال مذاکره است یا خیر. بگذارید فصل تمام شود و سپس در این مورد صحبت خواهد شد.»

نیمار در کنار رونالدو:« این دو مثل دیگر ستاره های بزرگ دنیا مشکلی برای بازی کنار یکدیگر ندارند. زمانی هم می گفتند من و ژورکائف نمی توانیم کنار هم در تیم ملی بازی کنیم. در بیرون زمین را نمی دانم ولی درون زمین، رونالدو و نیمار مشکلی نخواهند داشت.»

انتقاد از ذخیرهای رئال:« آنهایی که کمتر به میدان رفته اند نیز شخصیت دارند ولی متاسفانه من نمی توانم مانع انتقادات شوم. هر کسی می تواند در این مورد اظهارنظر کند ولی معتقدم در این زمینه، مقصر در درجه اول من هستم. شاید من نتوانستم انگیزه و تداوم لازم را به آنها تزریق کنم.»

برچسب‌ها