کرج- وزیر بهداشت با اشاره به اینکه افتتاح کارخانه کیسه خون البرز ، کشور را در این بخش به خودکفایی رساند گفت: می توان تمدن ایرانی را با ارائه کالای باکیفیت ایرانی نشان داد.

تمدن ایران را با ارائه کالای ایرانی با کیفیت نشان دهیم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی صبح امروز دوشنبه در مراسم افتتاح کارخانه تولید کیسه خون که در منطقه ویژه اقتصادی پیام برگزار شد، با بیان اینکه  در حمایت از تولید داخلی با افتتاح این کارخانه در استان به خودکفایی خواهیم رسید و قابل تقدیر است، اظهار کرد: این پروژه علیرغم گرفتاریهای اقتصادی در کشور به ثمر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه هر چند هدف در کشور فقط حوزه اقتصاد نیست، افزود: مهمترین هدف ما در این بخش به دست آوردن استقلال و آزادی است تا در جهان از لحاظ اقتصادی نیز بی نیاز شویم.

وزیر بهداشت و درمان با بیان اینکه اگر در زمینه اقتصادی بتوانیم در منطقه صاحب جایگاه شویم فرصتی خواهد بود تا تمدن ایران را با ارائه کالای ایرانی با کیفیت نشان دهیم گفت: امیدواریم شاهد افزایش تولیدات داخلی باکیفیت باشیم.

قاضی زاده  با ابراز امیدواری از حضور سرمایه‌گذاران خارجی به‌ویژه فرانسه در کشور گفت:  امید است با همکاری سرمایه گذاران خارجی به‌ویژه فرانسه چند پروژه  محصولات دارویی نیزبا کمیت بیشتر و سرعت بالا وارد بازارهای منطقه شود.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اینکه ظرفیت های بسیار بالایی در قانون بودجه امسال فراهم شده است، گفت: این ظرفیت برای بخش خصوصی فرصتی خواهد بود اما متاسفانه بخش خصوصی از این فرصت ها کمتر استفاده کرده است.

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به فرصت سوزی‌ها  در برخی از حوزه‌ها و کج‌سلیقگی‌ها گفت:  اگر قصد داریم از کالای ایرانی حمایت کنیم باید ابزارش نیز فراهم شود.

برچسب‌ها