۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
کد خبر: 600250

قدس آنلاین: با آخرین تغییرات در کنداکتور پخش سیما، سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری جایگزین سریال «پدر» شد و از پنجشنبه این هفته روی آنتن شبکه دو می‌رود.

«بچه مهندس» جایگزین «پدر» شد

به گزارش قدس آنلاین، در حالی که تنها چند روز به آغاز ماه رمضان و شروع پخش سریال‌های مناسبتی این ماه باقی مانده است، پخش یکی از این مجموعه‌ها با تغییر مواجه شده است. پیش از این قرار بود سریال «پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی حامد عنقا از شبکه دو سیما روی آنتن برود که از کنداکتور کنار گذاشته شد و سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی جایگزین آن در شبکه دو شده است. اولین قسمت از این سریال از  پنجشنبه 27 اردیبهشت ساعت 21:30 روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت.

قصه این سریال به قلم سجاد ابوالحسنی، در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود و زندگی پسری را تصویر می‌کند که در کودکی رها شده و در پرورشگاه بزرگ می شود و ...

پرویز پورحسینی، بهناز جعفری، محمد کاسبی، ساناز سعیدی، بهاره رهنما، برزو ارجمند، اندیشه فولادوند ،کریم اکبری مبارکه،نفیسه روشن، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، سلمان فرخنده، فرزین محدث، مریم خدارحمی، سیاوش چراغی‌پور، حمید شریف زاده، هاله گرجی، افشین نخعی، افشین سنگ چاپ، طوفان مهردادیان، شهروزابراهیمی، کریم قربانی، بهار نوحیان، مهرناز بیات، بهرام سروری‌نژاد، ساعد هدایتی، فرخنده فرمانی زاده، فرج الله گل سفیدی، شیدا یوسفی، سمانه حبیب پور، علی برقی، و بازیگران کودک یوناتدین، نیوشا علیپور و آریا نرج آبادی در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

برچسب‌ها