سرمربی استقلال گفت: وقت ندارم جواب صحبت های قلعه نویی را بدهم.

شفر: باشگاه با این سه بازیکن تمدید کند/ همه قلعه نویی را می شناسند

به گزارش قدس آنلاین، وینفرد شفر پس از پیروزی امشب استقلال تهران در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل ذوب آهن در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران به خبرنگاران گفت: به خاطر این برد خوشحالم و به هواداران هم تبریک می گویم که از ما حمایت کردند. بعد از این بازی من چه می توانم بگویم.

سرمربی استقلال تهران با بیان جمله فوق ادامه داد: حرفی که زدم دو و سه ماه پیش زدم. شخصیت تیمم و ذهنیت تیمم فوق العاده است. در باشگاهای زیادی کار کردم اما چیزی مثل استقلال ندیدم. این فوق العاده است. دو بازیکن اصلی را نداشتیم. باید از هوادارانمان نهایت تشکر را کنیم. با وجود چنین هوادارانی سخت است ببازیم.

وی افزود: از کادر پزشکی ممنونم. مشخص نبود تیام می تواند بازی کند یا نه. آنها شبانه روز تلاش کردند. نمی خواهم بگویم تیام بهتر بود یا دیگران اما باید بگویم تمام بازیکنانم بهترین بودند.

شفر درباره عملکرد ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: آنها خیلی خوب بودند. بازی خوبی انجام دادند. تنها صحنه عجیب توپی بود که ما فیرپلی کردیم اما آنها این کار را نکردند. بیشتر از این نمی توانم چیزی بگویم. همه خسته هستند. کادر فنی و بازیکنان. به خانه هایشان می روند. ولی من نمی روم. بحث هایی هست که باید حل شود و سپس به خانه ام می روم.

وی در ادامه اذعان داشت: بازیکنان آفریقایی را خیلی خوب می شناسم. آنها توانایی های بسیار بالایی دارند. اگر سرمربی سنگال بدون او به جام جهانی برود باید بگویم دیوانگی است.  گل دومی که زد شبیه به صلاح بود. او هم یک بازیکن آفریقایی لیورپول است. چیزی بیشتر از این نمی توانم بگویم.

سرمربی استقلال تهران در ادامه تصریح کرد: باشگاه باید آنطور که من می گویم جلو برود. ما باید با ابراهیمی، غفوری و سرور جبارف تمدید کنیم. آنها نباشند به مشکل می خوریم. باشگاه باید آگاه باشد. به حرف هایم گوش کردند و حالا از یک هشتم هم صعود کردیم. باید به روند صعودی مان ادامه دهیم.

شفر درباره اینکه کدام بازیکن تیمش را بهتر می داند گفت: تیام به تنهایی نمی تواند وارد زمین شود و گل بزند. گروهی هستیم که تلاش می کنیم تا موفق شویم. Afc نباید فراموش کند در حال حاضر دو تیم از ایران آماده اند و بالا آمده اند.

سرمربی استقلال تهران درباره انتقاد قلعه نویی از سبک بازی استقلال اظهار داشت: همه سرمربی حریف را می شناسند. همه بازی را دیدند. من نمی دانم درباره این موضوع چه بگویم.

در همین لحظه ساشا شفر پسر سرمربی استقلال که آنالیزور این تیم نیز هست جمله ای را خطاب به پدرش گفت تا شفر صحبت هایش را اینطور ادامه دهد: من 9 ماه است کارم را ادامه می دهم. وقت هم کم داریم تا درباره صحبت های سرمربی حریف اظهار نظر کنیم.

برچسب‌ها