ایلام- مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان ایلام گفت: در سال گذشته ۲۵ میلیارد ریال برای آبرسانی سیار به روستاهای ایلام هزینه شده است.

هزینه ۲۵ میلیارد ریالی آبرسانی به روستاهای ایلام

نوراله تیموری روز سه شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه بارندگی های فصل بهار تأثیر چندانی بر ذخایر آب زیرزمینی استان نداشته است، اظهارداشت: این بارندگی ها بیشتر بر خنکی هوا و دیرتر شروع شدن فصل گرما تأثیر داشته و از این طریق بر کاهش مصرف آب اثر غیرمستقیم داشته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر به ۵۶ روستای استان آبرسانی سیار صورت می گیرد، افزود: در زمان پیک مصرف و اوج گرما، به ۸۰ روستای استان آبرسانی سیار صورت می گیرد.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان ایلام به برنامه این شرکت برای گسترش تأسیسات آبرسانی به روستاهای استان اشاره و تصریح کرد: در برنامه ریزی امسال شرکت مقرر شده تا با استفاده از اعتبارات ملی و استانی، روستاهای استان به شبکه آبرسانی استان متصل شده و تعداد روستاهای نیازمند آبرسانی سیار به کمتر از ۴۰ روستا کاهش یابد.

تیموری با درخواست از همه مردم برای صرفه جویی و استفاده بهینه از آب، یادآور شد: از همه مردم خواهشمندیم که با صرفه جویی در مصرف آب و با پرداخت به موقع آب بها، این شرکت را در ارائه خدمات در جهت افزایش کیفیت آب و نگهداری شبکه یاری کنند.

برچسب‌ها