بجنورد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی گفت:هدف اصلی ستاد سرمایه گذاری استان باید حمایت جدی و قاطعانه از سرمایه گذاران و تامین منافع آنان باشد.

تامین منافع سرمایه گذاران رویکرد اصلی ستاد سرمایه گذاری است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، مجید پورعیسی در سومین جلسه ستاد سرمایه گذاری استان در سال جاری اظهار داشت:پس از اقدامات کارشناسی روی طرح‌های سرمایه‌گذاری در دستگاه های اجرایی و پس از تایید طرح و پروژه سرمایه‌گذاری و در صورت بررسی مشکل در ستاد سرمایه‌گذاری، مصوبات ستاد لازم الاجرا بوده و سرمایه‌گذار نباید با مشکلی مواجه شود .

وی افزود: سرمایه گذاران با هدف توسعه و آبادانی وارد یک منطقه می شوند بنابراین حمایت از آنان از سوی تمام دستگاه های اجرایی متولی الزامیست و مدیران باید در راستای مصوبات ستاد سرمایه گذاری حرکت کنند.
پورعیسی با بیان این که رئیس ستاد سرمایه گذاری استان، شخص استاندار است، ادامه داد:تمام مصوبات این ستاد به امضای استاندار می رسد بنابراین باید تمامی این مصوبات اجرایی شود.
وی خاطرنشان کرد: با همکاری و همدلی همه مسئولان و مدیران استانی باید بتوانیم موانع فراروی سرمایه گذاری در استان را به حداقل برسانیم.
در این نشست، طرح توسعه مجتمع رفاهی امام علی(ع) در غلامان، طرح احداث مرغداری در شهر ایور شهرستان گرمه و توسعه بوم گردی در روستای باغچق شهرستان بجنورد مورد تایید و موافقت اعضای ستاد قرار گرفت.

برچسب‌ها