طالقان- عضو شورای اسلامی شهر طالقان از آغاز عملیات اجرایی مرکز مدیریت بحران این شهر طی سال جاری خبرداد.

مرکز مدیریت بحران طالقان امسال احداث می شود

حامد صادقیان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: زمین لازم برای احداث این مرکز تملک شده و با اختصاص اعتباری ۸۰۰ میلیون تومانی احداث آن پس ازمناقصه وتعیین پیمانکار  آغاز می شود.

وی با بیان اینکه ایجاد سوله مدیریت بحران از آغازین روزهای فعالیت شورای شهر پنجم در دستور کار بوده است گفت:در این راستا خوشبختانه اقدامات لازم انجام شده واحداث این فضا در سال جاری انجام خواهد شد.

عضو شورای شهر طالقان با اشاره به وقوع زمین لرزه های خفیف در روزهای اخیر وبرخی نگرانی ها در نزد مردم گفت: برای ایجاد آمادگی هر چه بیشتر در هنگام وقوع زلزله طی دیروز و امروز جلسه ستاد بحران شهرداری برگزار شد و تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مورد نیاز در مواقع اضطراری صورت گرفت.

وی با بیان اینکه سایر دستگاه های اجرایی شهرستان نیز با مدیریت شهری در هماهنگی کامل هستند گفت: نصب بنر وارسال پیامک با هدف آگاهی بخشی به شهروندان از دیگر اقدامات صورت گرفته در روزهای اخیربوده است.

صادقیان با اشاره به کوهستانی بودن منطقه گفت: قرار گرفتن طالقان در منطقه رانشی می تواند در هنگام زلزله آسیب به تاسیسات شهری را در پی داشته باشد لذا در این راستا دستگاه های خدمات رسان در آمادگی کامل هستند.

نماینده مردم شهر طالقان در پارلمان شهری ایجاد هماهنگی برای اسکان اضطراری شهروندان در سالن های ورزشی و فراهم شدن امکانات مورد نیاز را از دیگر اقدامات صورت گرفته برای مواجهه با خطرات احتمالی عنوان کرد.

برچسب‌ها