قدس انلاین : فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری عاملان سرقت‌های سریالی فریبکارانه خبر داد.

ردپای یک زن جوان و دومرد معتاد در۱۰۰فقره سرقت وکلاهبرداری از مشهدیها

به گزارش خبرنگار قدس انلاین، سرهنگ «اکبر آقا بیگی» در تشریح عملیات ضربتی سرکلانتری پنجم پلیس مشهد برای دستگیری گردانندگان این باند سرقت‌های فریبکارانه، گفت: از چندی قبل گزارش سرقت‌های سریالی وسایل داخل خودرو به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد، عاملان این سرقت‌ها از مدارک شناسایی مسروقه نیز برای سرقت از فروشگاه و مراکز تجاری سوء استفاده می‌کنند.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: با توجه به اهمیت این موضوع دستورات لازم صادر و تیم‌های دایره تجسس سرکلانتری پنجم پلیس مشهد با هدایت سرهنگ مختاری برای پیگیری این سرقت‌ها وارد عمل شدند.
سرهنگ آقا بیگی گفت: افسران دایره تجسس کلانتری نجفی مشهد در این ماموریت ضربتی با کنترل دوربین‌های مداربسته محل وقوع سرقت، چهره سارقان را ترسیم و آنان را مورد شناسایی قرار دادند.
وی افزود: پلیس پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت‌های پوششی، گردانندگان این باند که یک زن ۲۸ ساله و ۲ مرد جوان بودند را سوار برخودروی سواری ردزنی و دستگیر کردند.
سرهنگ آقا بیگی گفت: زن ۲۸ ساله و همدستانش در تحقیقات اولیه خود مدعی شدند که از مدتی قبل با یکدیگر آشنا شده و نقشه سرقت ها را طراحی  کرده‌اند.
وی خاطر نشان کرد: تحقیقات بعدی از اعضای باند نشان داد متهمان به عنوان خریدار به فروشگاه‌ها و مراکز تجاری مراجعه و با بهانه نشان دادن کالای انتخاب شده به اعضای خانواده که داخل خودرو هستند یکی از مدارک شناسایی سرقتی را به امانت گذاشته و متواری می‌شدند.
سرهنگ آقا بیگی گفت: پلیس با هماهنگی مقام قضائی مخفیگاه متهمان را مورد بازرسی قرار داد که در نتیجه مقادیر زیادی اموال مسروقه از آثار ۱۰۰ فقره سرقت کشف شد.

تحقیقات از متهمان که به مواد مخدر اعتیاد داشته و دارای سوابق کیفری هستند برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه آن‌ها ادامه دارد.

برچسب‌ها