قدس آنلاین: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا هنگام سخن گفتن درباره دیوار مرزی و اجرای قانون، برخی مهاجران را «حیوان» نامید.

ترامپ مهاجران را «حیوان» خواند!

وی در کاخ سفید در ملاقات با جمهوری خواهان کالیفرنیا گفت: ما کسانی را داریم که به کشورمان می آیند یا تلاش می کنند بیایند، شما باور ندارید این افراد، چقدر بد هستند؛ اینها انسان نیستند؛ بلکه حیوان‌اند و ما تلاش می کنیم آنها را بیرون کنیم.

این سخنان ترامپ پس از اظهارات وی درباره مهاجرت و اجرای قانون موسوم به شهرهای مهاجرتی و قانون تبهکاران ام اس 13 گفته شده است. ترامپ اغلب اعضای ام اس 13 را که یک گروه تبهکار آمریکایی با ریشه‌های السالوادوری است با عناوین «خشن» یا «قاتل» نام برده است.

وی در مجموع و در اغلب موارد، تبهکاران را مترادف با مهاجران دانسته است.سخنان اخیر وی موجی از محکومیت توسط دموکرات ها را در پی داشت.

جارد پولیس، نماینده کلرادو در کنگره گفت: مهاجران انسانند، نه حیوان، نه تبهکار، نه قاچاقچی مواد مخدر و نه متجاوز! آن‌ها انسانند.

جری براون فرماندار کالیفرنیا نیز گفت: ترامپ درباره مهاجران دروغ می‌گوید، او درباره جرم دروغ می‌گوید و درباره قوانین در کالیفرنیا دروغ می‌گوید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها